jak rozmnozyc magnolie ?

1. Data: 2001-05-09 20:12:05

Temat: jak rozmnozyc magnolie ?
Od: p...@c...edu.pl (Jan Czaplinski) szukaj wiadomości tego autora

Jak w tytule
Dzieki za wszelkie sugestie - bo slyszalem ze to nielatwo...
pzdrw-Janek

2. Data: 2001-05-10 07:28:25

Temat: Odp: jak rozmnozyc magnolie ?
Od: "Yaro C2" <J...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Najpewniejszym sposobem są odkłady boczne (w torfie z piaskiem + ziemia
wilgotna), możesz to zrobić jeszcze tego lata przysypując jednoroczny pęd,
ale to potrwa do 3 lat. No i kwitnienie jak z siewek po paru dobrych latach
bywa, że i po 10-ciu.

Szczepienie zdecydowanie najlepsze - jeśli się nie mylę to najpewniej na
magnolii kobus. No ale to jest trudniejsze i czy warto małe szczepki są do
dostania po 15 zł.

Pozdrawiam
Yaro

3. Data: 2001-05-10 20:11:43

Temat: Re: Odp: jak rozmnozyc magnolie ?
Od: p...@c...edu.pl (Jan Czaplinski) szukaj wiadomości tego autora

To chyba jednak prościej kupić...

4. Data: 2001-05-11 07:27:00

Temat: Odp: Odp: jak rozmnozyc magnolie ?
Od: "Yaro C2" <J...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prościej, ale o ile mniej satysfakcji.

Zawsze spróbować warto, a będziesz miał śliczny prezent dla znajomego
miłośnika ogrodów - oczywiście na imieniny za 3 lata.

Pozdrawiam

Yaro

5. Data: 2001-05-11 08:53:29

Temat: Re: jak rozmnozyc magnolie ?
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja właśnie wysiałam magnolię parasolowatą i japońską. Ciekawe czy coś z nich
będzie?

--
Edyta Szajnóg

6. Data: 2001-05-11 09:52:48

Od: "Yaro C2" <J...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno!

Moja magnolia parasolowata w zeszłym roku miała ok. 20 cm wzrostu i
dłuższego od niej liścia (SUPER)!

Cierpliwość zawsze jest nagradzana.

Pozdrawiam
Yaro

Jaki najlepszy program do projektowania ogrodow?
smagliczka
co rosnie w Toyocie Radosc (W-wa)
pomocy!!!!!!
oczko