jak sie pozbyc kretów ??

151. Data: 2014-07-20 00:44:36

Temat: Re: jak sie pozbyc kretów ??
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jul 2014 22:00:26 +0200, Ikselka napisał(a):

> Tia...

...zrozumiał.

152. Data: 2014-12-11 14:51:47

Od: barbara6 <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 6 lipca 2014 10:41:26 UTC+2 użytkownik karolina napisał:
> juz mam ich dosyc. sa jakies dobre srodki ktore skutecznie ich odpedza ?

Ja kupiłam łapki na krety i nornice oraz świece dymne. Czekają do wiosny.
U mnie nornice (tak przypuszczam) podkopują borówkę amerykańską, często muszę
dosypywać ziemi i ugniatać pod krzewem, z tego powodu jest marna i słabo owocuje.
Zawzięłam się, stąd te drastyczne środki chemiczne. Jeżeli nie poskutkują to wyniosę
się z borówką w inne miejsce.

153. Data: 2014-12-12 16:50:29

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-11 o 14:51, barbara6 pisze:
> Ja kupiłam łapki na krety i nornice oraz świece dymne. Czekają do wiosny.
Jak już odgrzałaś wątek sprzed prawie pół roku, to i ja się dołączę.
Pod koniec listopada u mnie krecisko się uaktywniło po dłuższej
przerwie, założyłem więc pułapkę i się złapał (na trzeci dzień). Sezon
na krety zakończyłem.
Jacek

154. Data: 2014-12-12 17:43:54

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek napisał:

> [...]
> Pod koniec listopada u mnie krecisko się uaktywniło po dłuższej
> przerwie, założyłem więc pułapkę i się złapał (na trzeci dzień).

Może nie był to ostatni roztargniony kret sezonu minionego, lecz
zwiastum i jaskółka nadchodzącego czasu nowego? Wigilia blisko,
można było przechować go gdzieś w doniczce i posłuchać, co taki
ma do powiedzenia na temat zmian w klimacie.

Jarek

--
Jutro zaczyna się tu sezon
na stołach już obrusy leżą,

155. Data: 2014-12-13 00:43:40

Od: "Moonsky" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <k...@a...com> wrote in message
> [...]
> Pod koniec listopada u mnie krecisko się uaktywniło po dłuższej
> przerwie, założyłem więc pułapkę i się złapał (na trzeci dzień). Sezon

To jakiś stary kawaler ci się przyplątał?
Hehe, nie liczyłbym na kreto-biedronia też...

Moon-sky

Czereśnie z gąsinnicą
Coś gryzie moje śliwki
Kosiarka - silnik dymi