jak sie szczepi czeresnie

1. Data: 2003-10-13 07:16:28

Temat: jak sie szczepi czeresnie
Od: tomek p <laibach@won_spam.vega.umcs.lublin.pl.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Nie znam sie zupelnie na szczepieniu, a chcialbym zaszczepic sobie
czeresnie, znam taka jedna bardzo dobra... No wiec czy czeresnie sie
szczepi tak jak jablonie ze zraza. Jesli tak to co moze byc podkladka?
Mam pare mlodych drzewek wisni, czy mogo one byc podkladka pod
czeresnie, w jakis terminach sie czeresnie szczepi i w jaki sposob?
Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2003-10-14 22:07:10

Temat: Odp: jak sie szczepi czeresnie
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tomek p <laibach@won_spam.vega.umcs.lublin.pl.org> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:bmdivf$u5v$...@n...lublin.pl...
> [...]
> Mam pare mlodych drzewek wisni, czy mogo one byc podkladka pod
> czeresnie, w jakis terminach sie czeresnie szczepi i w jaki sposob?

Szczepi sie na Prunus avium, mozesz sam wyhodowac siewki z nasion. W
sprzedazy coraz czesciej mozna spotkac szczepione na podkladkach
skarlajacych rozmnazanych wegetatywnie. Mozna szczepic jak jablonki, ze
zraza.
I chyba nie mozna szczepic czeresni na wisni, bo te drzewa maja rozna
szybkosc wzrostu i doszlo by do niezgodnosci fizjologicznej.

Elfir

3. Data: 2003-10-15 10:22:10

Temat: Re: Odp: jak sie szczepi czeresnie
Od: tomek p <laibach@won_spam.vega.umcs.lublin.pl.org> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odzew!

> Szczepi sie na Prunus avium,
Co to za zwierz?
mozesz sam wyhodowac siewki z nasion.
Z nasion czeresni, przecie to pestki, chyba musialbym czekac ze 2 lata
na wykielkowanie...

> sprzedazy coraz czesciej mozna spotkac szczepione na podkladkach
> skarlajacych rozmnazanych wegetatywnie. Mozna szczepic jak jablonki, ze
> zraza.
Oj chyba lepiej bedzie kupic gotowa w sklepie...
> I chyba nie mozna szczepic czeresni na wisni, bo te drzewa maja rozna
> szybkosc wzrostu i doszlo by do niezgodnosci fizjologicznej.
Pewnie tak

4. Data: 2003-10-20 20:46:10

Temat: Odp: Odp: jak sie szczepi czeresnie
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora