jak to jest ?

1. Data: 2003-04-24 11:24:37

Temat: Re: jak to jest ?
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> h_robak:
>
> Mysle ze masz problemy w formulowaniu mysli. ;)
>
> Czarek

a ty kogo kochasz: mamusię czy tatusia?

:-)
ksRobak
PS. a co? obojgu się nie da?

1. Data: 2003-04-24 11:47:07

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

h_robak:
> a ty kogo kochasz: mamusię czy tatusia?

LOL :)))
Masz uraz do kobiet? :)))

Czarek

1. Data: 2003-04-24 11:54:50

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> h_robak:
>
> LOL :)))
> Masz uraz do kobiet? :)))
>
> Czarek

w pewnym wieku stałem się monogamistą
ktoś mi powiedział, że to bezpieczne (?)
(a mi jest z tym wygodnie, nie stresuję się jakimś tam "spierdalaj",
co nie znaczy, że ich nie lubię. Po prostu nie szukam okazji...
przyjaźń? - tak) ;)

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-04-24 12:12:59

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

h_robak:
> w pewnym wieku stałem się monogamistą

Och, to wielki sukces! :))))

> przyjaźń? - tak) ;)

Monogamiczna? ;DDD

Czarek

1. Data: 2003-04-24 12:48:10

Od: "Edward Robak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Monogamiczna? ;DDD
>
> Czarek

a są inne? np. mój przyjaciel pies... (?)
nie jest to aby relacja w jedną stronę?

:--))
ksRobak

?
??
puk. puk

1. Data: 2003-04-24 16:51:31

Od: "frezer" <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KACPER <kacper@no_spam.hot.pl> w artykule
news:b85ekn$cru$1@atlantis.news.tpi.pl napisał...
> Witam Was,
> Mam pytanko dotyczace stosunkow miedzy mezczyzna a kobieta.
> Czy uwierzylibyscie kobiecie w slowa typu: "jestes bardzo fajny i nie chce
> Cie stracic jako kumpla ale teraz nie chce miec faceta bo jestem narazie
> sama i jest mi tak dobrze. Chce poznawac nowych ludzi, spotykac sie z
> innymi, a zwiazek by mi to ograniczyl". Czy takie slowa z ust kobiety to
po
> prostu subtelny sposob na wyrazenie zwyklego "spierdalaj" czy rzeczywiscie
> taki stan istnieje w psychice kobiety ?
>
> dzieki za odpowiedzi..

Jestes pojetny . I chwala . Powodzenia w nowych zwiazkach albo znajomosciach
:-)

1. Data: 2003-04-25 08:45:15

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edward Robak:
> a są inne? np. mój przyjaciel pies... (?)
> nie jest to aby relacja w jedną stronę?

Coz, kazdy ma przyjaciol na swoja miare. :)
I relacje tez. ;D

Czarek

1. Data: 2003-04-25 09:16:55

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Edward Robak:
>
> Coz, kazdy ma przyjaciol na swoja miare. :)
> I relacje tez. ;D
>
> Czarek
> Autor: "cbnet" <c...@w...pl>

kto wie?
może o to chodziło "kobiecie" gdy powiedziała: "jestes bardzo fajny i
nie chce Cie stracic jako kumpla..."
co w tłumaczeniu z polskiego na nasze brzmiało by mniej więcej tak:
zostań moim przyjacielam (bo jesteś na moją miarę)
ale nic więcej (bo za mało się starasz)

PS. a może by jej spytać (indywidualny przypadek, czy reguła?)
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-04-28 20:27:22

Od: "Kalari" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po

Witam
Hmm... a gdybyś sytuację odwrócił odpowiedź byłaby bardziej zrozumiała?
Jeżeli pytanie brzmi czy taki stan istnieje w psychice kobiety, odpowiedź
brzmi tak,
a czy to będzie oznaczać zwykłe "spierdalaj" jak to określiłeś, czy nie to
zależy od osoby.
Spotkałam się z wiloma takimi osobami i nie ma najmniejszego znaczenia czy
to jest mężczyzna czy kobieta, każde z nich może stwierdzić, że nie chce się
jeszcze wiązać, dlaczego tak to trudno zrozumieć, dlaczego z ust kobiety
brzmi dla Ciebie to tak dziwnie?

Czy powinien, powinna przyjac kwiaty...
jeszcze dwa slowa o PLONK-ach
POLSKA;D w realu;D