jak wysoko okap nad kuchenką

11. Data: 2006-11-01 08:10:58

Temat: Re: jak wysoko okap nad kuchenką
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Blat na 86 + 72 ponad płytą grzejną. Moje obie Panie poniżej 170 twierdzą że
OK.
Dla mnie (183) niestety trochę za nisko. Chciałem wyżej, ale "przemówiły"
względy estetyczne
i ja przez to wolę "pracować" na dwu bliższych polach.
Okap rolę swoją spełnia. A dla tych co gotują kapuchę bez przykrycia, zawsze
zostaje wyjście awaryjne
tj otwarcie okna ;)

Pozdrawiam emarcin