jak zaskoczyć kobietę ?

31. Data: 2009-10-24 21:25:50

Temat: Re: jak zaskoczyć kobietę ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 23:24:50 +0200, Paulinka napisał(a):

> Pomaga na bóle stawów?

Tylko kiedy rozmiar za mały.
--

Ikselka.

32. Data: 2009-10-24 21:27:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ano właśnie - nie rozumiesz, że nie chodzi o zachciewajki...

W opowieści o kozaku, Twój tż Ci zrobił przykrość głupią i nienależną.
Nie pisałam wcześniej, bo to Wasze sprawy, ale skoro poruszasz...
Mój tż nigdy w życiu by tego nie zrobił. Zatrzymałby się wziął kozaka, a
sąsiadce powiedział, proszę wybaczyć nie mam miejsca w koszyku, ponieważ
zajęła je moja żona.
--

Paulinka

33. Data: 2009-10-24 21:30:43

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tylko kiedy rozmiar za mały.

Czyli powiedzenie mały, ale figlarny, nie ma racji bytu wg Ciebie.
Biedni ci <24 cm.

--

Paulinka

34. Data: 2009-10-24 21:42:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Mój tż nigdy w życiu by tego nie zrobił.

Ano właśnie! Tym bardziej, że nie wymagało to _żadnego_ wysiłku z jego
strony - ot, zatrzymać się i udostępnić miejsce w koszyku.

Ewa

35. Data: 2009-10-24 21:45:55

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ano właśnie! Tym bardziej, że nie wymagało to _żadnego_ wysiłku z jego
> strony - ot, zatrzymać się i udostępnić miejsce w koszyku.

Była dyspozycja, jest wycieczka, a nie zbieranie grzybów. Potem
deklaracja XL o kozaku, która rujnowała plan, a potem sąsiadka z
problemami, czyli bycie dżentelmenem w każdym calu jest najważniejsze.
--

Paulinka

36. Data: 2009-10-24 21:46:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Ano właśnie! Tym bardziej, że nie wymagało to _żadnego_ wysiłku
> z jego strony - ot, zatrzymać się i udostępnić miejsce w koszyku.

Zasady są ważniejsze. Nie macie kręgosłupa, koleżanki, nic a nic.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

37. Data: 2009-10-24 21:48:25

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Zasady są ważniejsze. Nie macie kręgosłupa, koleżanki, nic a nic.

Ja mam nawet go czuję. Nie ma jak pierdzenie w stołek przez 8h jako biurwa.

--

Paulinka

38. Data: 2009-10-24 21:50:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> problemami, czyli bycie dżentelmenem w każdym calu jest najważniejsze.

Ważniejsze nawet od zrobienia przyjemności żonie?
Oj, może to źle ewoluować. ;)

Ewa

39. Data: 2009-10-24 21:51:16

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 23:45, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:
> Była dyspozycja, jest wycieczka, a nie zbieranie grzybów. Potem
> deklaracja XL o kozaku, która rujnowała plan, a potem sąsiadka z
> problemami, czyli bycie dżentelmenem w każdym calu jest najważniejsze.

Szanowna Pani: wszak noblesse oblige.

40. Data: 2009-10-24 21:51:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Zasady są ważniejsze. Nie macie kręgosłupa, koleżanki, nic a nic.

Ha! Zbyt sztywny kręgosłup zbyt łatwo się łamie.

Ewa

Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
Spot A Liar
Globkowi
Kto wierzy w Obamę?