jak zaskoczyć kobietę ?

61. Data: 2009-10-24 22:07:45

Temat: Re: jak zaskoczyć kobietę ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 00:02:40 +0200, Paulinka napisał(a):

> Chłopka, dziadek uprawiał rolę.

Już myślałam...

"Pięknie pani gra na fortepianie, pani hrabino!
- a... tak sobie popierdalam."
--

Ikselka.

62. Data: 2009-10-24 22:08:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tj na środkowym...

> Tak. Moje córki odziedziczyły.

To sie brylanty nie zmarnują.
--

Paulinka

63. Data: 2009-10-24 22:09:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> XL ma duże paluchy?

Chyba już zmieniła wersję Prawdy.

Ewa

64. Data: 2009-10-24 22:09:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 00:03:23 +0200, Paulinka napisał(a):

> Ta rehabilitacja to tak poniewczasie IMO była.

Tylko IYO - nie rozumiesz nawet, że nikomu tu nie chodziło rehabilitację?
:-)

--

Ikselka.

65. Data: 2009-10-24 22:10:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 00:04:47 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie mówią nic, żeby nie zawstydzać jak nie przymierzając Turbodymomen.

A co to za zwierz?
--

Ikselka.

66. Data: 2009-10-24 22:11:12

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Już myślałam...
>
> "Pięknie pani gra na fortepianie, pani hrabino!
> - a... tak sobie popierdalam."

Ja nie gram, mnie mój mąż nie zrobił szlachcianką. Tak zwyczajana polska
kobieta jestem.

--

Paulinka

67. Data: 2009-10-24 22:12:15

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tylko IYO - nie rozumiesz nawet, że nikomu tu nie chodziło rehabilitację?
> :-)

To Tobie było przykro, a nie mi.

--

Paulinka

68. Data: 2009-10-24 22:13:27

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A co to za zwierz?

turbodynamomiczny

--

Paulinka

69. Data: 2009-10-24 22:14:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 00:07:12 +0200, Paulinka napisał(a):

> [...]

Niczym siostry Kopciuszka - jej bucik :-PPP

> A nie wiem, mi tż jakoś wpasował bez konsultacji. XL ma duże paluchy? lol
> Mam małe palce i stopy.

Jaki nr rękawiczki nosisz?

--

Ikselka.

70. Data: 2009-10-24 22:16:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 00:12:15 +0200, Paulinka napisał(a):

> To Tobie było przykro, a nie mi.

Owszem, było. Ale się opłaciło :-)
--

Ikselka.

Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
Spot A Liar
Globkowi
Kto wierzy w Obamę?