jak zrobic pieczarki smazone (duszone)?

1. Data: 2002-10-22 11:17:47

Temat: Re: jak zrobic pieczarki smazone (duszone)?
Od: "Anna Sobieraj" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak zrobic takie smaczne pieczarki, smazone na patelni?

Jeżeli chodzi o mnie to kroje pieczarki w plastry i smażę je na maśle.
Przy czym tego masła dodaje przykładowo na 0,5 kg. pieczarek około
pół kostki i oczywiście na samym końcu solę.

Znam jeszcze jeden przepis na pieczarki ze śmietana i natką pietruszki.
Jak tylko sobie przypomnę ilości składników to od razu odpiszę.

Pozdrawiam Tiger

1. Data: 2002-10-22 16:55:00

Temat: Re: jak zrobic pieczarki smazone (P)
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ap1qop$3cc$...@n...onet.pl...

> Dodam tylko, że jeśli koniecznie potrzebujesz jakieś dodatki, to polecam
do
> pieczarek natkę pietruszki drobno pokrojoną.

> Joanna

Ja jestem z opcji szczypiorkowej. Swietnie smakuje dodany do juz usmazonych
(uduszonych) pieczarek, ale jeszcze na patelni - tak doslownie na minutke.
Moja ulubiona przystawka to malutkie grzanki: kromeczki bulki posmarowane
maslem z obu stron i opieczone grillem (piekarnikowym lub tym z
mikrofalowki), do tego porcja pieczarek na masle ze szczypiorkiem. I
najlepiej zeby mozna bylo patelnie tymi grzankami wyczyscic! ;o)

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-10-23 02:05:20

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Ja jestem z opcji szczypiorkowej. Swietnie smakuje dodany do juz usmazonych
>(uduszonych) pieczarek, ale jeszcze na patelni - tak doslownie na minutke.

Ooo swietny pomysl,musze tak zrobic nastepnym razem!
Pozdr.Dot

1. Data: 2002-10-26 21:44:22

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3DB510B4.2010505@ukbf.fu-berlin.de...
> to jest właśnie najważniejsze, solić dopiero wtedy, jak się usmażą,
> inaczej się zsiusiają.

Eh... to już wiem dlaczego jak smażyłam pieczarki do farszu do papryki to
było tyle soku na patelni. Teraz nauczona przez lepiej wiedzących ;-)) będę
pamiętała o doprawianiu po smażeniu. Dziękuję :-))

Pozdrawiam Vicky S.
(~11.06.2003)

1. Data: 2002-10-31 21:39:02

Od: "Kachna" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisal(a):
[...]
> Dodam tylko, że jeśli koniecznie potrzebujesz jakieś dodatki, to
> polecam do pieczarek natkę pietruszki drobno pokrojoną.
Polecam jeszcze czosnek obok pietruszki - calkiem ciekawe polaczenie!

--
Kachna z Wroclawia
w...@p...onet.pl

Do uslyszenia po pierwszym