Uciekający kurczak

1. Data: 2002-10-21 17:34:54

Temat: Uciekający kurczak
Od: "Agnieszka" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratujcie !! zawsze piekłam kurczaka w kombiwarze i nie było żadnego
problemu, pojawił się gdy kupiliśmy nowy piekarnik z rożnem - nie mogę dać
sobie rady z nadzianiem tego ptaka (kurczaka) :-) . Zawsze mi się odczepi
tyłeczek tego zwierza przez co jak się domyslacie nie obraca się na karuzeli
i nie opieka zbyt równomiernie. Banalne ale może macie jakiś na to sposób
aby ptaszysko nie uciekało.(myslałam o przewiazaniu go drutem - ale to chyba
mało estetyczne rozwiazanie :-)))

pozdrowienia
Agnieszka

1. Data: 2002-10-21 17:39:06

Temat: Re: Uciekający kurczak
Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nitka jest bardziej estetyczna ;-)

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-21 18:46:24

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <s...@i...pl> a écrit dans le message de news:
3...@a...kalisz.dialup.inetia.pl...
> [...]
> i nie opieka zbyt równomiernie. Banalne ale może macie jakio na to sposób
> aby ptaszysko nie uciekało.(myslałam o przewiazaniu go drutem - ale to

Ja mam na roznie cus w rodzaju widelek, ktore ptaszysko podtrzymuja z kazdej
strony... moze gdzes sie po sklepach za tym rozejrzysz ?

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-10-21 19:29:10

Temat: Re: Uciekaj?cy kurczak
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> Ja mam na roznie cus w rodzaju widelek, ktore ptaszysko podtrzymuja z
> kazdej strony... moze gdzes sie po sklepach za tym rozejrzysz ?

ja wiążę dratwą specjalną do tych celów. Podpatrzyłem jednak u rożnowców, że
nacinają oni skórę ptaków i wstawiają kończyny bydlaków tak, aby nogi i
skrzydła były cnotliwie splecione i się nie rozwalały bezwstydnie. Wtedy i
pupcia nie będzie uciakała.

Waldek

1. Data: 2002-10-22 17:05:48

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldemar z domu <w...@t...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ap1ke1$6f8$02$...@n...t-online.com...

> [...]
> skrzydła były cnotliwie splecione i się nie rozwalały bezwstydnie. Wtedy i

O, to! Trzeba mocno skrzyzowac nogi i w tej pozycji pt. "nie oddam sie
nikomu" nadziac na widly. Ja bym tam wolala cnote stracic niz dac sie
nabic...;o))

Agata Solon, naturalna

pierogi z pomaranczami (P)
zupa z suszonych pomidorow (P)