RE: czekolada na goraco

1. Data: 2002-10-21 16:56:32

Temat: RE: czekolada na goraco
Od: "Stempi" <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

ja to robie tak: tabliczka gorzkiej (w zadnym wypadku slodkiej lub
mlecznej!!!) czekolady, 2-3 szklanki mleka. Czekolade ustrugac (np na
drobnej tarce) - zalewac powoli goracym mlekiem, stale mieszajac. Proporcja
mleka i czekolady zalezna od gustu i smaku - ja np lubie gesta mase;-))).
Doprawic wg smaku cukrem - calkiem to "pitne".
Wojtek (Hannover)

1. Data: 2002-10-22 15:49:47

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 21 Oct 2002 18:56:32 +0200, "Stempi" <w...@t...de>
napisal/a:

>ja to robie tak:

(ciach!)

skoro zrobiłeś już trzy, to jedna dla mnie, ta najgęściejsza! :-)))

hmmm

grzyby chińskie
Przed obiadem
Kawa mrożona :)