Do uslyszenia po pierwszym

1. Data: 2002-10-21 17:41:14

Temat: Do uslyszenia po pierwszym
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, jestesmy w drodze od jutra. Dzis pakujemuy komputery i ostatnie
rzeczy, jutro wszystko zabiera firma przeprowadzkowa. Po pierwszym
listopada bedziemy znow podlaczeni do internetu w nowym domu. Gdy juz
bede miala lacze, zglosze sie znow do kuchni. Narazie zegnam sie i
wylaczam komputer, bo maz puka w zegarek i wskazuje na pudla.
Zycze wszystkim milego Halloween. I ladnej pogody w Zaduszki.
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-10-21 17:53:25

Temat: Re: Do uslyszenia po pierwszym
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Oct 2002 10:41:14 -0700, Magdalena Bassett <m...@w...net>
wrote:

> [...]
>wylaczam komputer, bo maz puka w zegarek i wskazuje na pudla.
>Zycze wszystkim milego Halloween. I ladnej pogody w Zaduszki.

Dzieki.
Powodzenia...
;-)))
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-10-21 18:44:12

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@w...net> a écrit dans le message de news:
3...@w...net...
> [...]
> wylaczam komputer, bo maz puka w zegarek i wskazuje na pudla.
> Zycze wszystkim milego Halloween. I ladnej pogody w Zaduszki.

Magdo, pomyslnej przeprowadzki !

Ewcia
(czekajaca niecierpliwie na nowe Twoje polaczenie)

--
Niesz !

1. Data: 2002-10-21 19:44:37

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wylaczam komputer, bo maz puka w zegarek i wskazuje na pudla.
>Zycze wszystkim milego Halloween. I ladnej pogody w Zaduszki.
-----------
Madziu, mocnych pudel, mocnych nerwow, szybkiego rozpakowywania i nie robcie
potem zaraz remontu!!!
I wracaj, wracaj, wracaj, choc do zlego mnie namowilas... 10 lat ponad nie
jadlam slodyczy, a teraz - prosze:))) Ciasteczka czekoladowe pogryzam przed
klawiatura:)))
Gosia (od miesiaca na nowym)

1. Data: 2002-10-22 06:35:26

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> bedziemy znow podlaczeni do internetu w nowym domu. Gdy juz
> bede miala lacze, zglosze sie znow do kuchni. Narazie zegnam sie i

Bezbolesnej przeprowadzki!

> Zycze wszystkim milego Halloween.
A w Polsce to glownie ja swietuje, bo mam urodziny w Halloween...

Tak wiec bardzo dziekuje,

:-) Monika

1. Data: 2002-10-22 07:11:03

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wylaczam komputer, bo maz puka w zegarek i wskazuje na pudla.
> Zycze wszystkim milego Halloween. I ladnej pogody w Zaduszki.

na razie, ciekawa jestem, jak Twoje nowa kuchnia bedzie wygladac.
bezstresowej przeprowadzki :)

Dorota

zupa czekoladowa na sniadanie (P)
Uciekający kurczak