jak zrobic sos Worcestershire??

1. Data: 2002-10-09 06:56:28

Temat: jak zrobic sos Worcestershire??
Od: "a' tomik" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i prosze o pomoc, potrzebuje przepisu na sos Worcestershire.
Z góry dziękuję
--
a' tomik
t...@o...pl

2. Data: 2002-10-09 08:06:47

Temat: Re: jak zrobic sos Worcestershire?? (P)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

in a limited
>amount of soy
>sauce.
> Made by the original recipe it costs only about one dollar a
>gallon to
>make. People really like it and your family will use a lot
>more of it than
>catsup if you have it available for them. Make up some for
>your church suppers
>also and put it on the table in old peanut butter jars with a
>spoon in it. It
>will create a real sensation whenever you serve it.
> Worcestershire Sauce is not at all difficult to make.

Agato, SKAD wzielas to obrzydlistwo????

Trys
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2002-10-09 08:48:34

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>Agato, SKAD wzielas to obrzydlistwo????
>
>Trys
>K.T. - starannie opakowana

...z pamieci...?

AgataW

4. Data: 2002-10-09 08:55:10

Od: "a' tomik" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I made this sauce last year and it is amazingly like a well known
steak.............etc,etc

Agatko,
Dzieki za przepis, co prawda jakby byl po polsku to moglbym szybciej TO
przygotowac, ale z wersja anglojezyczna tez dam sobie rade.
Pozdr

5. Data: 2002-10-09 09:28:12

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"a' tomik" wrote:

> Agatko,
> Dzieki za przepis, co prawda jakby byl po polsku to moglbym szybciej
> TO przygotowac, ale z wersja anglojezyczna tez dam sobie rade.
> Pozdr

Najlepiej kup ten soso gotowy w buteleczce;
nei tak dawno toczyła sie na ten temat dyskusja, i wiekszoscia głosow
ustalono, ze lepiej zakupic gotowca:)
--

Lia

6. Data: 2002-10-09 09:36:47

Od: "a' tomik" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej kup ten soso gotowy w buteleczce;
> nei tak dawno toczyła sie na ten temat dyskusja, i wiekszoscia głosow
> ustalono, ze lepiej zakupic gotowca:)

Tez dobry pomysl, ale wymyslilem sobie ze jak go zrobie sam to bedzie
lepszy.
Pozdr

7. Data: 2002-10-09 12:10:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 09 Oct 2002 08:48:34 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

>...z pamieci...?
>
>AgataW

red kidney beans?
sardynki?
jablka?

nic nie rozumiem.....
pamiec Ci tak podpoiwadala? zlosliwa jakas czy co? moze glodna?

Trys
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2002-10-09 12:11:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Oct 2002 11:36:47 +0200, "a' tomik" <t...@o...pl>
wrote:

>Tez dobry pomysl, ale wymyslilem sobie ze jak go zrobie sam to bedzie
>lepszy.
>Pozdr

nie wiem...bo np skad wezmiesz tamarynda?

Trys co jest zdania, ze niektore rzeczy sklepowe sa o wiele
lepsze od moich prob
K.T. - starannie opakowana

kasza gryczana i grzyby (P)
Re: RFD: pl.soc.wegetarianizm - zmiana opisu
ciasto krolowej saby
Sklejone frytki
RFD Nowa grupa pl.misc.dieta.wege - i zmiana starego opisu pl.soc.wegetarianizm