jaki plyn na zapalenie dziasel ? tantum ?

1. Data: 2007-03-13 16:02:40

Temat: jaki plyn na zapalenie dziasel ? tantum ?
Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo zamiennik ?
co lepsze?

wlasnie stomatolog usunal mi kamien i walcze z zapaleniem.
pozdro
i dzieki.

2. Data: 2007-03-13 19:16:31

Temat: Re: jaki plyn na zapalenie dziasel ? tantum ?
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> albo zamiennik ?
> co lepsze?
> wlasnie stomatolog usunal mi kamien i walcze z zapaleniem.

Jeżeli usunął kamień, a kamień był przyczyną zapalenia, to z czasem powinno
przejść samo.
Możesz używać Tantum Verde (byle nie Tantum Rosa ;-), ale TV działa przede
wszystkim objawowo. Jeżeli chcesz czegoś nieco bardziej konkretnego, to płukanki
na bazie chlorhexydyny CHX (Corsodyl (różowy), Eludril), albo olejków
aromatycznych OA (Listerine (przyjemniejszy smak ma zielona)) będą dobrym
rozwiązaniem. Polecałbym raczej Listerine, bo preparaty zawierające CHX po
dłuższym stosowaniu mogą przebarwiać zęby i wypełnienia (chociaż da się temu
zapobiec, w razie czego przebarwienia usunąć). Listerine ma potwornie mocny
smak, ale po pewnym czasie można się do niego przyzwyczaić, można ją stosować
długotwale, a OA wykazują b. wysoką aktywność antybakteryjną.
Oczywiście podstawą profilaktyki zap. dziąseł jest dokładne oczyszczanie zębów,
zatem używanie nitki, szczotki i pasty, a pozostałe środki chemiczne to jedynie
dodatek (aczkolwiek często niezbędny)

> pozdro

Również pozdrawiam.
Radek ;-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000723-1, 2007-03-12
Przetestowano na: 2007-03-13 20:16:38

3. Data: 2007-03-13 20:23:07

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Mar, 17:02, "misiek" <b...@g...pl> wrote:
> albo zamiennik ?
> co lepsze?
>
> wlasnie stomatolog usunal mi kamien i walcze z zapaleniem.
> pozdro
> i dzieki.

Dobre w takich przypadkach jest płukanie jamy ustnej naparem z szałwi
albo z rumianku.
est

4. Data: 2007-03-15 15:00:43

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
zębów,
> zatem używanie nitki, szczotki i pasty, a pozostałe środki chemiczne to

dzieki wielkie za odpowiedz.

5. Data: 2007-03-15 15:00:56

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "poranna.kawa" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.com...
> [...]
> pozdro
> i dzieki.

Dobre w takich przypadkach jest płukanie jamy ustnej naparem z szałwi

wlasnie stosuje ;)

Klinika św. Łukasza w Bielsku Białej
wyrwanie 8 i krwawienie?
Jak to jest z pieprzykami / czerniakiem?
neurolog z Białegostoku
Ważne USG