jaki ryż do kurczaka

1. Data: 2002-10-01 13:54:14

Temat: jaki ryż do kurczaka
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam fajny przepis na pieczonego kurczaka nabitego na butelkę. Wychodzi pyszny,
mięsko rozpływa się w ustach.
Ale nie wiem z czym takiego pieczonego kurczaka można podawać oprócz ziemniaków?
Mam tutaj na myśli ryż. Ale nie wiem jak taki ryż można przygotować.
Czy robi się to wg przepisu na opakowaniu, czy jest jakiś specjalny sposób
przyrządzania?
Będę bardzo wdzięczna za wszelkie podpowiedzi z jakimi sałatkami można podawać
takiego kurczaka z ryżem. Prosze o w mierę szybkie odpowiedzi, bo już jutro
spodziewam się gości.
Proszę o pomoc bo jestem dopiero początkującą "gospodynią".
Dziękuję bardzo za odpowiedzi.

1. Data: 2002-10-01 13:57:36

Temat: Re: jaki ryż do kurczaka
Od: "_" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam fajny przepis na pieczonego kurczaka nabitego >na butelkę. Wychodzi
pyszny,
> mięsko rozpływa się w ustach.

Daj ten przepis.

1. Data: 2002-10-01 14:45:25

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 1 Oct 2002 15:54:14 +0200 I had a dream that l...@p...onet.pl
<l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>Mam tutaj na myśli ryż. Ale nie wiem jak taki ryż można przygotować.
>Czy robi się to wg przepisu na opakowaniu, czy jest jakiś specjalny sposób

Najzwyklejszy ryż. Możesz go dla smaku i wyglądu zabarwić kurkumą, albo curry.

>Będę bardzo wdzięczna za wszelkie podpowiedzi z jakimi sałatkami można podawać
>takiego kurczaka z ryżem. Prosze o w mierę szybkie odpowiedzi, bo już jutro
>spodziewam się gości.

Szczerze? Dowolna sałatka. Kiedyś jak nie miałem w ogóle czasu to jako
surówkę podałem jabłko pokrojone na małe kawałeczki :)
Możesz zrobić z jakiejś fajnej pekińskiej kapusty albo czegoś podobnego.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-10-01 14:51:47

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Mam tutaj na myśli ryż. Ale nie wiem jak taki ryż można przygotować.
>Czy robi się to wg przepisu na opakowaniu, czy jest jakiś specjalny sposób
ja zawsze gotuje ryz w rosole.
Kroje drobno cebculke i pora, podsmazam, wrzucam na to ryz i praze przez
moment mieszajac. Jak sie ladnie wyprazy, daje przyprawy - zalezy jaki mam
nastroj - bardzo czesto curry, czasem ziola. Zalewam goracym rosolem - w
proporcji - 1 objetosc ryzu, 2 objetosci rosolu. Gotuje pod przykryciem do
miekkosci ryzu,
Bardzo smaczne.

> [...]
>spodziewam się gości.
>Proszę o pomoc bo jestem dopiero początkującą "gospodynią".
=============
salatek jest cale mnostwo.
Mnie do tego poasowalaby np. salatka z pomidorow, salaty lodowej, papryki i
ogorka. Mozna jeszcze tzatziki podac - dobrze sie z ryzem komponuje.
Ostatnio napadla mnie mania salatki z cebuli - nierobilam chyba z 5-7 lat, i
teraz czesto, przypomnialo mi sie:)))

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl