jaki sekator kupić??

1. Data: 2003-03-16 23:32:22

Temat: jaki sekator kupić??
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzebuję kupiś dobry sekator ręczny może polecicie mi jakąś dobrą firmę?

2. Data: 2003-03-17 18:03:18

Temat: Re: jaki sekator kupić??
Od: "Iza Wójcik" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> potrzebuję kupiś dobry sekator ręczny może polecicie mi jakąś dobrą firmę?

witam,
od lat uzywam sekatora z firmy Gardena i bardzo sobie chwale ( mam nawet w
dwoch rozmiarach). Wiem tez ze bardzo dobre "tnace" narzedzia robi Fiskars ,
wiec pewnie jesli trafisz na ich produkt to tez nie bedziesz narzekac.

Iza Wójcik

3. Data: 2003-03-18 10:26:48

Od: "Marcin Karpiński" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Wójcik" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Iza Wójcik
>
> Cześć!!!
>No ja mama fiskarsa sekator i jestem z niego bardzo zadowolony.
Pozdro Cobra.

4. Data: 2003-03-18 11:17:51

Od: Artur Lipowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b531j0$rcm$1@atlantis.news.tpi.pl>, Marek wrote:
> potrzebuję kupiś dobry sekator ręczny może polecicie mi jakąś dobrą firmę?

Ja zdecydowanie polecam narzędzia Fiskarsa (nie tylko sekatory).
Nie do zdarcia, wyjątkowo ergonomicznie zaprojektowane, no i estetyczne.

BTW> nie jestem sprzedawcą ani dystrybutorem żadnej firmy 8-)

Artur Lipowski
--
Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

5. Data: 2003-03-18 21:25:30

Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki serdecznie ja też skłaniam się do fiskarsa ale chciałem się jescze
upewnić
Już wkrótce czas ruszyć do ogródków

6. Data: 2003-03-19 01:16:41

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> dzięki serdecznie ja też skłaniam się do fiskarsa ale chciałem się jescze
> upewnić
> Już wkrótce czas ruszyć do ogródków

Ja natomiast kupiłem sekator jakieś 7 lat temu, u "ruskich" na bazarku, za 15 zł
ma jedno zapasowe ostrze, zawinięte w woskowany papier, które jest mocowane do
uchwytu za pomocą śróbki, miał również "kaburę" do mocowania przy pasku.
Dopiero w ub. roku wymieniłem to pierwsze ostrze bo było już tępe, stare
naostrzyłem jakby w razie coo.... Żadnych z nim problemów, żadnego
zakleszczania się gałazek, tnie jak brzytwa, nie ma co prawda bajerów, jest z
typu "gniotsia nie łamiotsia". Polecam.
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

7. Data: 2003-03-19 09:47:54

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naostrzyłem jakby w razie coo.... Żadnych z nim problemów, żadnego
> zakleszczania się gałazek, tnie jak brzytwa, nie ma co prawda bajerów,

Ja się też zastanawiam nad ludźmi, którzy się pytają o takie gówna, jakby to
miało jakiekolwiek znaczenie.
Sekator to sekator - nic więcej.
Jacek

Dziwne pytanie?