jaki styropian pod wylewki podlogi

1. Data: 2003-04-02 18:36:39

Temat: jaki styropian pod wylewki podlogi
Od: "Rem" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Chcialbym sie Was zapytac o to jaki polecacie styropian pod wylewki, chodzi
o grubosc i oznaczenie FS15 FS20 ?
Ktos polecal mi styropian grubosci 10cm czy to jest malo czy duzo czy moze
mial racje. Podlogi maja byc w domku jednorodzinnym.

Pozdrawiam
Rem

1. Data: 2003-04-04 06:34:29

Temat: Re: jaki styropian pod wylewki podlogi
Od: "Roman" <R...@h...kghm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rem" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Rem
>
> Na podłogi nie mniej niż FS20, grubość - wylewana na gruncie - 10 cm w
pasie szer. 1 m od ścian szczytowych.
W pozostałych miejscach wystarczy 5 cm.
Z pozdrowieniami Roman

Plany
PARKIET-LISTWY
rybiki, kurde ich mac
Zlew z wyciagana wylewka - za i przeciw?
gmina czernica lub jelcz-laskowice, poszukuje humusu