jakie kołki, cienka ściana

11. Data: 2009-05-13 12:47:05

Temat: Re: jakie kołki, cienka ściana
Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są jakieś specjalne kołki, które pozwolą na powieszenie uchwytu
> ściennego pod telewizor (waga ok 30 kg) na betonowej ściance o grubości ok
> 5 cm?

U mnie, jak wieszali szafki kuchenne na cienkiej ściance z dziurawki, to
używali metalowych listw, które przykręcali w kilku miejscach, a dopiero na
nich wieszali szafki. Może to będzie jakiś sposób?

Pozdrawiam
charwel:)

12. Data: 2009-05-13 13:54:21

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy są jakieś specjalne kołki, które pozwolą na powieszenie uchwytu
> ściennego pod telewizor (waga ok 30 kg) na betonowej ściance o grubości ok
> 5 cm?

Jeśli to sciana betonowa to nie kombinuj nic specjalnego tylko uzyj zwykłych
plastikowych kołkó rozporowych 8mm
Odpowiednio dopasowane wiertło, i na 4 takie kołki uchwyt na TV przykręć.
Spoko wytrzyma te 30kg

Krzysiek

13. Data: 2009-05-13 14:02:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> http://www.halfen.pl/t/91_11127.html

Nie daj się bajerować, nawet 20 kołków czy kotew jest tańsze od 1
telewizora.

14. Data: 2009-05-14 19:14:48

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> i jeszcze to
> http://www.koelner.pl/c?lang=pl&mod=products&c=list&
p1=336

te tuleje rozprężne są fajne wieszamy na nich rury wentylacyjne ale
telewizor powiesiłbym tylko jeżeli ściana jest żelbetowa (znaczy
bardzo twarda)

jeffrey

15. Data: 2009-05-15 09:55:26

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
p1=336

> te tuleje rozprężne są fajne wieszamy na nich rury wentylacyjne ale
> telewizor powiesiłbym tylko jeżeli ściana jest żelbetowa (znaczy bardzo
> twarda)

Ale nie ma co panikować. U mnie telewizor 40calowy wisiał na scinie z
suporeksu. Uchwyt miałem przykręcony 4 kołkami 8*60mm
Gwarantuje tobie ze nie do wyrwania
A czy ściana ma 24cm grubosci czy 6 cm to nie ma znaczenia bo kołki i tak
głebiej nie wchodzą

Krzysiek

16. Data: 2009-05-15 11:34:44

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewentualnie, aby rozwiać wszelkie obawy:
1. wywiercic dziure w ścianie
2. wyczyścić PORZĄDNIE otwór z pyłu i resztek betonu np. wydmuchać
3. wkleić na kleju epoksydowym zwykłą śrubę np. M8
4. po stwardnieniu kleju wieszać, co się chce
Jacek

Jakiej firmy polecacie farby akrylowe do pomalowania dzwi?
Jak wyczyscic slady gumy od butów z bialej lodowki?
wyjęcie plytek ceramicznych
Firma Elektryczna
Kto wie?