jakie obuwie do pracy

11. Data: 2015-06-17 20:13:28

Temat: Re: jakie obuwie do pracy
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-17 o 13:55, Ikselka pisze:

> Po gumie - na stopach.
Jak to? Nosisz gumofilce wywrócone na lewą stronę gumą do środka? ;-)

Jacek

12. Data: 2015-06-17 22:56:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jun 2015 20:13:28 +0200, Jacek napisał(a):

> Jak to?

Tak to - guma na zewnątrz czy wewnątrz tak czy inaczej ogranicza
wentylację.

> Nosisz gumofilce wywrócone na lewą stronę gumą do środka? ;-)

Przecież piszę, że NIE noszę. Miałam je na nogach ze dwa razy - dziękuję,
postoję. Mąż ma i używa CZASEM, kiedy ewidentnie boi się uszkodzić "pianki"
- odkąd ma piankowe buty, z ocieplająca wkładką i cholewką, unika
gumofilców.

13. Data: 2015-06-17 23:43:06

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek napisał:

> Jak to? Nosisz gumofilce wywrócone na lewą stronę gumą do środka? ;-)

We wojsku kaprale powiadają, że jedna rzecz jest niemożliwa -- założyć
hełm na lewą stronę. Ale nie gumofilce przecież!

--
Jarek

14. Data: 2015-06-20 17:11:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <k...@a...com> wrote in message
> Ja polecam takie:
> http://demotywatory.pl/4490058/Baletki
>
> prawie same zalety: superwygodne, nieprzemakalne, stopy się nie pocą,
> mięciutkie, do środka się nie sypie. Jedyny minus, to mogą się komuś
> estetycznie nie komponować z dyplomem uczelni ;-)

Ale skąd ta nazwa "BALETKI"? :-)

15. Data: 2015-06-20 17:34:26

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Ale skąd ta nazwa "BALETKI"? :-)

A co, nie podoba się?!

Jarek

--
Wczoraj u nas w kółku rolniczym był taki balet, że na koniec
wszyscyśmy rzygali. A pan prezes, to nawet wymiotował.

16. Data: 2015-06-20 17:41:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A co, nie podoba się?!

No właśnie się podoba, dlatego pytam czy to oryginał :-)

17. Data: 2015-06-20 18:20:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-20 o 17:11, Pszemol pisze:
> "Jacek" <k...@a...com> wrote in message

> Ale skąd ta nazwa "BALETKI"? :-)

Bo na pewno można w nich wejść do jeziora łabędziego.

Ewa

18. Data: 2015-06-20 18:21:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> No właśnie się podoba, dlatego pytam czy to oryginał :-)

Nie wszędy po wsiach mieszkają sami smutni ludzie. Myślę, że oryginał.

--
Jarek

19. Data: 2015-06-20 18:46:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Bo na pewno można w nich wejść do jeziora łabędziego.

L0L! :-)

20. Data: 2015-06-21 09:35:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> Nie wszędy po wsiach mieszkają sami smutni ludzie. Myślę, że oryginał.

No. U mnie na grillu dania podawane są na porcelanie, do tego srebra rodowe
oraz kryształy. Potem wszystko razem do wora i posprzątane:-).
Tylko kufle z pospolitego szkła;-)

J.

www.kontestacja.com

Re: instructor's solutions manual: Fundamentals of Engineering Thermodynamics, 7th Ed (Michael J. Moran, Howard N. Shapiro)
Re: instructor's solutions manual: Fundamentals of Engineering Thermodynamics, 7th Ed (Michael J. Moran, Howard N. Shapiro)
Re: Kupiłem Thuje ok. 30cm - czy im coś dolega?
Promocja - urwał nać
Filtr solarny do oczka wodnego? Czy jest coś takiego?