jeste chu...em

1. Data: 2005-12-10 10:50:54

Temat: jeste chu...em
Od: "Janek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierd...ną gnidą. Zasr..ną niemytą d..pą. Jeb...ną s...ką.
A wy jesteście tacy kochani.
Dopierd...lcie mi ile wlezie.
Czekam! Nie będę się skarżył. Nie zasługuję na litość.
Janek
Flyer, pokaż co potrafisz. Nie żałuj się, nie ma czego.

2. Data: 2005-12-10 11:05:55

Temat: Re: jeste chu...em
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek wrote:

> [...]

co/kto jest chu...em?

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

3. Data: 2005-12-10 11:28:42

Od: <b...@a...kicks-ass.org> szukaj wiadomości tego autora

"Janek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Janek
> Flyer, pokaż co potrafisz. Nie żałuj się, nie ma czego.

Spusc z krzyza i pozbadz sie toksyn ktore przenikaja juz do mozgu.
Powinno pomoc
--

Bluzgacz
GG:5015

4. Data: 2005-12-10 12:01:01

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek; <5...@n...onet.pl> :

> [...]
> Janek
> Flyer, pokaż co potrafisz. Nie żałuj się, nie ma czego.

A po co?

Mnie po prostu dobija Twoje uparte trzymanie się [łapanie reakcji
zwrotnych vel zainteresowania] wątku pt. "morderca z LP" - większośc
osób widząc, że ich występ nie prowadzi do zainteresowania, albo by się
uspokoiła albo zmieniła sposób - Ty uparcie trzymasz się jednej treści.
Podtrzymywanie tego tematu prowadzi na manowce - chcesz, to idź na
policję, do prokuratury.

Flyer

5. Data: 2005-12-10 17:06:45

Od: plonk <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

Janek napisał(a):
> Pierd...ną gnidą. Zasr..ną niemytą d..pą. Jeb...ną s...ką.

muwisz po polsku?

6. Data: 2005-12-10 20:35:14

Od: "K&P" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli nie znajdziesz rozwiązania to co zamierzasz dalej z tym zrobić?

7. Data: 2005-12-11 15:30:25

Od: "Joanna Dramut" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

plonk <d...@d...net> napisał(a):

> muwisz po polsku?

MÓwisz.

JD

8. Data: 2005-12-14 00:55:46

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mnie po prostu dobija Twoje uparte trzymanie się [łapanie reakcji
> zwrotnych vel zainteresowania] wątku pt. "morderca z LP" -
Jak by Cię prawie zabili i zabrali Ci za to pieniądze też byś się tak
zachowywał.
> większośc osób widząc, że ich występ nie prowadzi do zainteresowania, albo by
się uspokoiła albo zmieniła sposób - Ty uparcie trzymasz się jednej treści.
Piszę prawdę. Może kogoś ona uratuje przed byciem zrobionym w chu...a przez LP.
> Podtrzymywanie tego tematu prowadzi na manowce - chcesz, to idź na
> policję, do prokuratury.
Nieskuteczne.

9. Data: 2005-12-14 05:12:23

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl; <3...@n...onet.pl> :

> Jak by Cię prawie zabili i zabrali Ci za to pieniądze też byś się tak
> zachowywał.

Myślisz o dezintegracji? Dosyć powszechne zjawisko psychiczne w
społeczeństwie, które ludzie przeżywają wielokrotnie w swoim życiu. Nie
da się mu zapobiegać, da się je łagodzić. Ale mz. Ty dezintegrację w
trakcie leczenia *musisz* przejść. Dentystkę też oskarżysz o morderstwo,
bo baaaardzo bolało?

Dodatkowo nie wiem, jak wygląda Twoja interakcja z lekarzem - sądząc po
Twoim nastawieniu prezentowanym na grupie [wobec nich], jesteś wobec
nich nieufny/zahamowany i być może nie informujesz ich o istotnych
elementach własnych uczuć związanych z przebiegiem leczenia - lekarz też
nie jest wróżką i jeżeli umiesz zamaskować fakt istnienia dezintegracji
pod łagodnym uśmieszkiem i spokojnym głosem, to może nie wpaść [nie
mając dużej praktyki klinicznej], na to, że trzeba Ci przepisać leki
uspokajające - tak, jeżeli czujesz, że jest źle, to prosisz o leki
uspokajające - za ich przepisanie i przyjmowanie nie ląduje się w
wariatkowie z plakietką wariat.

Flyer

10. Data: 2005-12-15 18:11:42

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

<3...@n...onet.pl> :

> [...]
> społeczeństwie, które ludzie przeżywają wielokrotnie w swoim życiu. Nie
> da się mu zapobiegać, da się je łagodzić. Ale mz. Ty dezintegrację w
Nie muszę.
Gdybym zachowano pewne zasady i np. nie narażono mnie na b.silny stres (do
czego były przeciwskazania), nie zastraszano mnie itp. nie dostałbym psychozy.
> Dentystkę też oskarżysz o morderstwo, bo baaaardzo bolało?
Nie! Masz skłonność do przesady albo próbujesz ze mnie zrobić demona.

POSZUKUJĘ ŚWIADKÓW WYPADKU SAMOCHODOWEGO
SEN zabija??
psycholog
Nie całkiem off-topic...
[OT] Dyskusja o homofobii