jeszcze o pedach pomidorow

następny post »
From: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: jeszcze o pedach pomidorow
Date: Fri, 13 Aug 2004 16:58:38 +0200

Pytalam wczoraj ale w stalym watku i ewentualni znawcy moze nie
wylapali tego mojego pytania, wiec powtarzam cytujac:

Obrywam te pedy i nie wiem czy dobrze robie, bo widze ze na niektorych
z nich sa paczki kwiatowe. Czy napewno mam obrywac wszystko co wyrasta
z katow (wszystkich) lisci? Czy nie pozbawiam sie w ten sposob czesci
owocow? Czy nie zmniejszam plonu?

Dodam ze uznalam ze obecna ilosc pedow jest ok i wiekszej ilosci
dlugich lodyg nie planuje, ale skoro z katow tych lisci wyrastaja
lodyzki kwiatowe?? Moze jesli to poobrywam kwiaty wyrosna w bardziej
odpowiednim miejscu... no niestety nie znam sie na pomidorach na
razie.
Jesli chodzi o zacienianie to na razie rosliny sa dosc 'przejrzyste' i
dodatkowe pare mini-pedow pod tym wzgledem raczej nie zaszkodzi, tym
bardziej ze balkon mam sloneczny.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)