język

1. Data: 2003-12-17 18:40:20

Temat: Re: język
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-17 19:43:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joachim D. Nawrot* skreślił te oto słowa:

> A więc krótko - tylko bez śmiechów proszę - wczoraj żując gumę
> nieszczęśliwie nadgryzłem sobie koniuszek języka. Bolało jak sam
> skurczybyk, ale jakoś przetrwałem - krew się pojawiła, co prawda tylko w
> kropelkach, ale zawsze. Dzisiaj trochę boli, no i jest uczucie takie
> jakbym się poparzył gorącą herbatą. Idzie coś na to poradzić...? Płukać
> usta czymś, pić coś może...?
> Bo raczej wątpię w to, żeby można było język czymś smarować ;)

Mozna np spytac o to na pl.sci.medycyna.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-17 18:43:09

Temat: język
Od: "Joachim D. Nawrot" <w...@...sygnaturce.com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

pozdrawiam, :: e-mail: 213[ucho]hot[kropka]pl
Joachim D. Nawrot :: tel: 691580241

1. Data: 2003-12-17 19:45:31

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Płukać usta czymś, pić coś może...?

Odstawic gorace, przeplukac letnia szalwia - na stany zapalne dziasel
pomaga, moze i na jezyk zadziala:))

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-12-17 19:53:15

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo raczej wątpię w to, żeby można było język czymś smarować ;)

mozna, idz do apteki i spytaj albo o aftin albo sachol generalnie oba lecza
obtarcia jamy ustniej i konsekwenscje tegoz

pozdr

1. Data: 2003-12-17 20:29:42

Od: "Joachim D. Nawrot" <w...@...sygnaturce.com> szukaj wiadomości tego autora

Nicki [z adresu e-mail majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl] napisał(a):

: mozna, idz do apteki i spytaj albo o aftin albo sachol generalnie oba
: lecza obtarcia jamy ustniej i konsekwenscje tegoz

Dzięki, "Sachol" znam, i ma okropny, anyżowy posmak, więc odpada - "Aftin"
mam nadzieję smakuje lepiej. :)
Dzięki za odpowiedź, i za skierowanie mnie na pl.sci.medycyna - słusznie,
bo to już bardziej medyczne pytanie, niż kosmetyczne... :)

1. Data: 2003-12-17 20:56:54

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joachim D. Nawrot napisał/a w news:brq7pg$hkj$1@topaz.icpnet.pl:

> [...]
> tylko w kropelkach, ale zawsze. Dzisiaj trochę boli, no i jest
> uczucie takie jakbym się poparzył gorącą herbatą.

No to masz namiastkę przeżyć po "zakolczykowaniu" języka;))

> Idzie coś na to poradzić...?

Z doświadczenia wiem, że samo przejdzie. Nie pij i nie jedz nic
gorącego ani ostrego.

--
mips

1. Data: 2003-12-17 20:59:48

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p wrote:

> Odstawic gorace, przeplukac letnia szalwia - na stany zapalne dziasel
> pomaga, moze i na jezyk zadziala:))
>

> Pozdrawiam,
> Aga

Soda oczyszczona jest też dobra, polecano mi ją po usunięciu ósemek. Nie
wiem jednak, czy sprawdzi się w przypadku języka. Zresztą język, z tego co
wiem, goi się stosunkowo szybko bez żadnych dodatkowych "wspomagaczy". ;-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-17 21:30:17

Od: "Joachim D. Nawrot" <w...@...sygnaturce.com> szukaj wiadomości tego autora

mips [z adresu e-mail m...@p...pl] napisał(a):

: No to masz namiastkę przeżyć po "zakolczykowaniu" języka;))

Ojej... To musi diabelnie boleć :/
Ja o mało co nie odkorkowałem jak sobie ten język przygryzłem, a to i tak
tylko "namiastka" była, jak mówisz...

:: Idzie coś na to poradzić...?
:
: Z doświadczenia wiem, że samo przejdzie. Nie pij i nie jedz nic
: gorącego ani ostrego.

Oj, z tym może być ciężko - bo herbatoholik jestem straszny... No, ale
może te parę dni wytrzymam :)
Dzięki za pomoc!

1. Data: 2003-12-17 21:32:49

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Joachim D. Nawrot" wrote:

> [...]
> : gorącego ani ostrego.
>
> Oj, z tym może być ciężko - bo herbatoholik jestem straszny... No, ale

Rozcienczaj sobie herbate letnia woda. Daje sie wypic, a nie uraza
jezyka :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-12-17 21:49:57

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, "Sachol" znam, i ma okropny, anyżowy posmak, więc odpada - "Aftin"
> mam nadzieję smakuje lepiej. :)

ten smak anyzku mozna przezyc, ja tez nie lubie anyzku a jednak lepiej on
dziala niz aftin, z tego co pamietam ten drugi byl bardziej cytrynowy, ale
moge sie mylic ;)
pozdr

wiecej wlosow na glowie
BOURJOIS, maskara, gdzie to dostane?