jogurtowiec-zrobilam

1. Data: 2004-05-05 23:08:34

Temat: jogurtowiec-zrobilam
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam ciasto wedlug podanego tu przepisu, w skrocie dwa jogurty
naturalne, dwa serki homo, dwie lyzeczki zelatyny i galaretka, oraz owoce
brzoskwinie na przyklad. Bardzo narobilam sobie na nie ochoty, ale niestety
ciasto wcale mi sie nie scielo, choc dodalam nawet troszke wiecej zelatyny.
stalo dlugo, cala noc w lodowce, ale ciagle bylo raczej rzadkawej
konsystencji. Nie wiem co moglam zrobic zle i jeszcze jedno. Jak zapobiec
wyplywaniu biszkoptow na gore? Nasaczalam je uprzednio, nie pomoglo.
Poradzcie mi cos prosze.
Pozdrawiam gorąco

Monika Zarczuk

1. Data: 2004-05-06 07:04:23

Temat: Re: jogurtowiec-zrobilam
Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

też robiłam tylko troszkę inaczej, mnie wyszło idealnie po niecałych 2 godz.
jesli chcesz wrzucę przepis.

1. Data: 2004-05-06 07:27:28

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> konsystencji. Nie wiem co moglam zrobic zle i jeszcze jedno. Jak zapobiec
> wyplywaniu biszkoptow na gore? Nasaczalam je uprzednio, nie pomoglo.
> [...]

Ja biszkopty zalewam galaretką (1 opakowanie) i czekam aż stężeje. Inaczej,
niestety wypłyną, nawet nasączone, jeśli są małe.

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

1. Data: 2004-05-06 08:26:30

Od: "Filip[a]" <a...@i...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze dodalas swieze kiwi lub swiezego ananasa?

1. Data: 2004-05-06 08:50:20

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip[a]" <a...@i...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
> moze dodalas swieze kiwi lub swiezego ananasa?

Filipa kochana, zanim Cię uduszą i zjedzą żywcem lub wrzucą do kotła na
wieczorną strawę, zapamiętaj:
-tnij cytaty (czyli wyrzucaj co niepotrzebne, żeby modemowcy nie ciągnęli
kilobajtów za cieżkie pieniądze)
- i odpowiadaj POD postem, do którego się odnosisz (wiem, też dokonuję
heroicznej walki z domyślnym ustawianiem kursora powyżej postu)

Margola

1. Data: 2004-05-06 09:01:10

Od: "ragazza" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zarczuk" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zrobilam ciasto wedlug podanego tu przepisu, w skrocie dwa jogurty

mozna prosic o dokladny przepis na jogurtowiec?
Przegooglalam grupe i nie znalazlam dokladnego opisu

1. Data: 2004-05-06 09:08:40

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zrobilam ciasto wedlug podanego tu przepisu, w skrocie dwa jogurty
> naturalne, dwa serki homo, dwie lyzeczki zelatyny i galaretka, oraz owoce

Jaka byla łączna objętośc jogurtu i serków i w jakiej ilości wody rozrobiłaś
galaretkę? Wydaje mi się ze jednak tej żelatyny było za mało - na
opakowaniach na ogól zalecają 6-8 łyżeczek zelatyny na 1 litr płynu a te
serki i jogurt to pewnie było conajmniej 700 ml (jesli serki po 200 ml a
jogurty po 150 ml).

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-05-06 09:24:57

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ragazza wrote:
> Użytkownik "Monika Zarczuk" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
>

> mozna prosic o dokladny przepis na jogurtowiec?
> Przegooglalam grupe i nie znalazlam dokladnego opisu

Ja robilam wg tego przepisu:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis547.html

Wyszedl pieknie i smacznie, biszkopty nie plywaly, polecam.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-05-06 10:16:23

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Monika Zarczuk wrote:
> Jak zapobiec
> wyplywaniu biszkoptow na gore? Nasaczalam je uprzednio, nie pomoglo.
Przykleic. :)
To nie zart. Biore odrobine galaretki (oczywiscie juz rozpuszczonej),
rozprowadzam na dnie naczynia cieniutka warstwe, klade biszkopty,
wstawiam do lodowki i juz po chwili sa dobrze umocowane.
Zreszta podobnie osadzam na dnie owoce.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-05-06 12:22:09

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> też robiłam tylko troszkę inaczej, mnie wyszło idealnie po niecałych 2
godz.
> jesli chcesz wrzucę przepis.

Moge prosic o ten przepis?
Basiek.

sos serowy
gotowanie na parze
Kuchnia wloska czyli ratujcie raz jeszcze
Zupy
[Chłop w kuchni!!!] Świeża bazylia :D