juz wysiadłam z rozumieniem...

151. Data: 2003-07-02 14:01:56

Temat: Re: juz wysiadłam z rozumieniem...
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-02 15:51:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Iwon(k)a* skreślił te o to słowa:

> ja rowniez wysmazylam ci, chyba nawet w odpowiedzi na twoj post,
> odpowiedz, w ktorej nakresliam sens zajec na stom.

Czy ja ich sens po tym poscie zakwestionowałam, zdezawuowałam? NIE.
Przyjełam do wiadomosci.
I zgadzam sie z tym co napisałas, bo wynika z niego tak samo jak z moich
postów, ze ta wiedza jest ogolna, i zbyt płytka by moc nazwac sie
specjalista z tego zakresu lub prowadzic terapie.

> mam wrazenie, ze nie umiesz albo nie chcesz czytac tekstow, ktore sa
> adresowane do ciebie. nie wyglupialabys sie moze tak.

Masz racje, mam zestaw 300 gotowych postów i z tej puli je losuje i
wstawiam jak akurat mam komus odpowiedziec. Szcezsliwie sie udaje, ze sa
one on topic.
I chciałabym Ci napisac, ze nie jest to wygłupianie sie, tylko fajna
zabawa.

> proponuje zaczac od siebie. bo musze sie domyslac co oznacza np "bylab"...

Staram sie jak moge.
Ale widze, ze Ty nadal masz problem z Shiftem.
Przesłac na konto 20 zł na nową klawiaturę?

> temat, ktory byl poruszany nie raz na wielu grupach. jednoglosnego
> wniosku nie bylo. za to wiele razy pojawial sie argument, iz
> jest to usenet.

Wybacz jestem strasznie staroświecka,
przy okazji przekaze rodzicom, ze zasady ktore mi wpajali tak bardzo sie
zdezaktualizowały, i zeby bron boze nie przekazywali ich swoim wnukom.

A argument, ze to jest Usenet.... czy to oznacza, ze moge Cie wyzwac od pan
parających sie najstarszym zawodem swiata, i bedzie to całkowicie OK, bo tu
jest Usenet i tu nie obowiązują zasady s-v i dobrego wychowania
obowiazujace IRL?

> o rany!! za darmo mialam psychoterapie!!!! juz jestem zdiagnozowana.

Widzisz, nie masz zielonego pojecia co to psychoterapia, jak sie ja
przeprowadza i kiedy stawia sie diagnoze. Słusznie twierdziłam, ze te x
godzin to dla Ciebie za mało.

> Brawo!

No neistety nie moge przyjac tych słow uznania, bo jak Ci napisałam powyzej
nieprawidłowo rozeznałas sytuacje.

> jednak te x godzin sa owocne,

Nie dla wszystkich jak widac.

> nie odeslalas mnie nawet
> do ksiazki prof z psychologi!

A kiedys juz Cie odesłałam? Nie przypominam sobie.

> moje uznania.

Wybacz, nie jest to dla mnie gratifikujące ani nagradzające. Musiałabys
najpierw wiedziec o czym piszesz :)

Dla mnie EOT, bo nie przepadam w usenecie za infantylizmem.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

152. Data: 2003-07-02 14:08:41

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia"
> A argument, ze to jest Usenet.... czy to oznacza, ze moge Cie wyzwac od pan
> parających sie najstarszym zawodem swiata, i bedzie to całkowicie OK
"Już po zakończeniu komisji radny Marek Grochal powiedział nam,
że nauczycie to najstarszy zawód świata,
bo ktoś musiał nauczyć tego zawodu, który powszechnie uważa się za najstarszy na
świecie."
http://dzisiaj.dziennik.krakow.pl/dzisiaj/i/Krakow/1
1/11.html
--
Pozdrawiam słonecznie
Asia

153. Data: 2003-07-02 14:09:51

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-02 16:08:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *AsiaS* skreślił te o to słowa:

> [...]
> że nauczycie to najstarszy zawód świata,
> bo ktoś musiał nauczyć tego zawodu, który powszechnie uważa się za najstarszy na

ROTFL
Szkoda nawet, ze tak łatwo jest obalic ten wywód :))

154. Data: 2003-07-02 14:22:40

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> postów, ze ta wiedza jest ogolna, i zbyt płytka by moc nazwac sie
> specjalista z tego zakresu lub prowadzic terapie.

dokladnie. wciaz jednak nie zgadzamy sie co do jakosci
spedzania x ilosci godzin :-)

> I chciałabym Ci napisac, ze nie jest to wygłupianie sie, tylko fajna
> zabawa.

widze, ze to lubisz. (chociz teraz kiedy dobrnelam do konca postu
mam wrazenie, ze tak do konca to sama nie wiesz co lubisz)

> Staram sie jak moge.
> Ale widze, ze Ty nadal masz problem z Shiftem.
> Przesłac na konto 20 zł na nową klawiaturę?

a za 100 zl juz nie mozesz? ;-)

> Wybacz jestem strasznie staroświecka,
> przy okazji przekaze rodzicom, ze zasady ktore mi wpajali tak bardzo sie
> zdezaktualizowały, i zeby bron boze nie przekazywali ich swoim wnukom.

znow przekladasz swoja miare na innych.

> [...]
> parających sie najstarszym zawodem swiata, i bedzie to całkowicie OK, bo tu
> jest Usenet i tu nie obowiązują zasady s-v i dobrego wychowania

rob co tylko zapragniesz!

> [...]
> godzin to dla Ciebie za mało.
> No neistety nie moge przyjac tych słow uznania, bo jak Ci napisałam powyzej

kurcze ale jestes niemila specjalistka od dusz ludzkich :-(((
ale nie trace nadziei, ze odpowiesz mi z sensem "od czego
zaczyna sie psychoterapia?"

> Nie dla wszystkich jak widac.

a pisalas, ze zrozumials o czym pisalam w "wysmazonym" poscie.
chyba nie mielscie logiki na studiach, prawda?

> A kiedys juz Cie odesłałam? Nie przypominam sobie.

mnie nie, ale innych tak.

> Wybacz, nie jest to dla mnie gratifikujące ani nagradzające. Musiałabys
> najpierw wiedziec o czym piszesz :)

a ty wiesz??? szkoda, ze te x godzin sie zmarnowalo..

> Dla mnie EOT, bo nie przepadam w usenecie za infantylizmem.

wreszcie.
iwon(k)a

"Konstelacje rodzinne"
"Konstelacje rodzinne"