kałuże w garażu

1. Data: 2009-12-17 14:37:23

Temat: kałuże w garażu
Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od niedawna mam nieogrzewany garaż w szeregowcu. Zauważyłem, że kałuże ze
spływającej z auta wody i śniegu nie wysychają do końca praktycznie nigdy.
Przejmować się tym czy nie?

2. Data: 2009-12-17 17:26:48

Temat: Re: kałuże w garażu
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

strach pisze:
> Od niedawna mam nieogrzewany garaż w szeregowcu. Zauważyłem, że kałuże
> ze spływającej z auta wody i śniegu nie wysychają do końca praktycznie
> nigdy. Przejmować się tym czy nie?

Przejmować się, bo za jakiś czas będziesz miał grzyb na ścianach.
My mamy ogrzewany garaż, a i tak pleśń powoli na ścianach się pojawia.
Dlatego na wiosnę planujemy wykafelkować ściany przynajmniej do połowy.
No i wietrzyć, kiedy tylko okazja. Kiedy jest cieplej, zostawiamy na
kilka godzin lekko niedomkniętą bramę.

Ewa

3. Data: 2009-12-18 01:14:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 18:26:48 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> Dlatego na wiosnę planujemy wykafelkować ściany przynajmniej do połowy.
> No i wietrzyć, kiedy tylko okazja. Kiedy jest cieplej, zostawiamy na

W czym ma pomóc wyłożenie ścian kafelkami? Że niby nie bedzie pleśni?
Będzie, tylko wyżej i więcej. Tu pomoże tylko stała wentylacja równoczesna
z ogrzewaniem. Samo ogrzewanie bez wentylacji niczego nie zalatwia - pleśń
ma ciepło i wilgoć, super sobie rośnie wtedy, z kafelkami czy bez.
--

Ikselka.

4. Data: 2009-12-18 07:52:16

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym radził sprzątać czasami podłogę i zapewnić jakąś minimalną
wentylację.
Jacek

5. Data: 2009-12-18 09:58:16

Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

strach pisze:
> Od niedawna mam nieogrzewany garaż w szeregowcu. Zauważyłem, że kałuże
> ze spływającej z auta wody i śniegu nie wysychają do końca praktycznie
> nigdy. Przejmować się tym czy nie?

Czyli w posadzce są miejsca gzie może gromadzić się woda, nie spływa
tylko stoi w jakimś zgłębieniu. Może da się to poprawić? No i tak jak
już inni pisali czasem trzeba wodę zebrać szmatą i zapewnić wentylację.
Ogrzewanie nie jest konieczne.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

6. Data: 2009-12-18 10:40:36

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"strach" <s...@g...pl> wrote in message
> Od niedawna mam nieogrzewany garaż w szeregowcu. Zauważyłem, że kałuże ze
> spływającej z auta wody i śniegu nie wysychają do końca praktycznie nigdy.
> Przejmować się tym czy nie?

Zaizolować całą powierzchnię garażu folią budowlaną i wylać warstwę betonu
na niej z dodatkami hydrofobowymi i spadkiem 1cm / 1m dł. w kierunku bramy
wjazdowej.

7. Data: 2009-12-18 14:25:52

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
m...@4...net
*XL* napisał(-a):

> [...]
> z ogrzewaniem. Samo ogrzewanie bez wentylacji niczego nie zalatwia - pleśń
> ma ciepło i wilgoć, super sobie rośnie wtedy, z kafelkami czy bez.

Może nie mam racji, ale wolałbym garaż zimnieszy ale suchy niż ogrzewany i
wilgotny

--
Big Jack
////// GG: 660675

8. Data: 2009-12-18 16:09:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Dec 2009 15:25:52 +0100, Big Jack napisał(a):

> W wiadomości
m...@4...net

> Może nie mam racji, ale wolałbym garaż zimnieszy ale suchy niż ogrzewany i
> wilgotny

Też tak uważam. Czyli porządna wentylacja. Ogrzewanie niekoniecznie.
--

Ikselka.

9. Data: 2009-12-19 00:41:07

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
> Zaizolować całą powierzchnię garażu folią budowlaną i wylać warstwę betonu
> na niej z dodatkami hydrofobowymi i spadkiem 1cm / 1m dł. w kierunku bramy
> wjazdowej.

Podoba mi się ten pomysł (jeśli koszt będzie do przeżycia), dzięki.

10. Data: 2009-12-19 08:27:20

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety w zimie spod auta nie kapie woda, tylko spadaja bryły mazi, która
zatrzymuje wodę i bez ręcznego wspomagania nie zechce dobrowolnie ściekać w
takim stopniu, żeby było sucho.
Jacek

problem z wirowaniem
PILNE. Łóżko dla chorego.
demontaż okapu Gorenje
poszukuje kinkietu na LED
wykup strychu i przerobienie go na mieszkanie