kamienie na skalniak - gdzie ?

1. Data: 2007-04-12 11:25:52

Temat: kamienie na skalniak - gdzie ?
Od: "Piotrek" <w...@a...krakow.pl_no_spam> szukaj wiadomości tego autora

gdzie można zorganizować kamienie na skalniak, w okolicy Kraków/Skawina, w
rozsądnej cenie

pozdr PP

2. Data: 2007-04-12 11:47:04

Temat: Re: kamienie na skalniak - gdzie ?
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:

> gdzie można zorganizować kamienie na skalniak, w okolicy Kraków/Skawina, w
> rozsądnej cenie

Moim zdaniem najlepszy jest porfir z Zalasu. Aktualnych cen nie znam.

3. Data: 2007-04-12 18:10:14

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <w...@a...krakow.pl_no_spam> napisał w
wiadomości news:evl501$3p9$1@news.onet.pl...
> gdzie można zorganizować kamienie na skalniak, w okolicy Kraków/Skawina, w
> rozsądnej cenie

Przecież tam wszędzie kamienie. U mnie na Żuławach, to jest problem!

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2007-04-12 19:29:41

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie można zorganizować kamienie na skalniak, w okolicy Kraków/Skawina, w
> rozsądnej cenie
>
> pozdr PP

Najbliższe miejsce jakie znam, gdzie można dostać piaskowiec fliszowy,
to mały prywatny kamieniołom koło Raciechowic pomiędzy Dobczycami a Wiśniową.
Minąwszy skręt do Raciechowic za jakieś 300m mamy skręt w prawo do tego
miejsca.
Następny taki kamieniołom to Porąbka Skrzydlańska (między Skrzydlną a Dobrą),
oraz Tęczyn (za Lubniem w Tęczynie w skręt w lewo, potem kilka km).

Pozdrawiam calvi

DO OSTATNIEJ NOGI
WARTO !!!
Jaki system nawadniania wybrac?