kanaba

1. Data: 2002-10-22 19:46:51

Temat: kanaba
Od: "hoRacy" <h...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

Prosze zapoznac sie z materialem:
http://hyperreal.info/kanaba/go.to/art/1664

Jaki jest stosunek grupowiczow do marihuany?

2. Data: 2002-10-24 22:10:06

Temat: Re: kanaba
Od: Leszek Karlik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Oct 2002 21:46:51 +0200, hoRacy <h...@p...nospam.fm>
disseminated foul capitalist propaganda:

[...]
> Jaki jest stosunek grupowiczow do marihuany?

No cóż, osobiście nie używam, ale generalnie uważam, że skoro państwo
zarabia krocie na handlu takimi narkotykami jak alkohol i nikotyna, to
nie widzę powodu dla którego nie możn by było zalegalizować
marihuany. Z czysto pragmatycznego punktu widzenia, oczywiście -
realne spojrzenie na świat polityki ujawnia wiele przeszkód. :)

Leslie

3. Data: 2002-10-24 22:27:48

Od: AdamKa <a...@o...pl_no_spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

w <news:ap4anv$q9c$1@news.tpi.pl>
hoRacy napisał(a) :

> Jaki jest stosunek grupowiczow do marihuany?

Następne gówno ...

Pozdrawiam ...
--
-=- AdamKa -=-
~~~<<> TheBAT! is KING ! <>>~~~~

4. Data: 2002-10-25 20:50:09

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Oct 2002 22:27:48 +0000 (UTC), AdamKa wrote:

> Następne gówno ...

z czystej ciekawości spytam - następne po czym?

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

5. Data: 2002-10-26 20:01:04

Od: "hoRacy" <h...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

> z czystej ciekawości spytam - następne po czym?
>
> --
> emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

Widze, ze kolega z Kanaby :)

6. Data: 2002-10-27 00:03:19

Od: "Adam - alkoholik" <a...@o...pl_no_spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

w <news:slrnarjb5b.6gf.emes@localhost.localdomain>
emes napisał(a) :

> z czystej ciekawości spytam - następne po czym?

Po alkoholu i psychotropach ...

--
"Być - albo nie być ..."
raczej powinno być : "Być - albo pić"...

7. Data: 2002-10-28 23:00:33

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Oct 2002 00:03:19 +0000 (UTC), Adam - alkoholik wrote:

> Po alkoholu i psychotropach ...

a gdzie w tym szeregu miejsce na heroinę, amfetaminę, kokainę, PCP, itd. ?

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

8. Data: 2002-11-10 15:55:11

Od: "andrzej romlew" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie w tym szeregu miejsce na heroinę, amfetaminę, kokainę, PCP, itd. ?

zaraz po marihuanie, ktora jest zaraz po alkoholu i psychotropach......

bardzo logiczny szereg..... serio....

tez palilem i nie kupuje bzdur, ze kanaba jest fajna

to gowno, ktore na poczatku daje bardzo fajny efekt

- jesli poza 'pecetem' masz jeszcze jakis kontakt ze swiatem,

to wiesz, ze kanaba robi pewne zaleglosci, w tzw. kontaktach

interpersonalnych... a to tylko poczatek calej bajki......

mozecie sobie zalegalizowac kanabe, opiaty, amfe, koke......

ale nie mowcie, ze to nie szkodzi.......

9. Data: 2002-11-13 14:44:21

Od: "hoRacy" <h...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

> interpersonalnych... a to tylko poczatek calej bajki......
>
> mozecie sobie zalegalizowac kanabe, opiaty, amfe, koke......
>
> ale nie mowcie, ze to nie szkodzi.......

No wlasnie - podstawowy blad.
SZKODZI!
Jednakze jest mniej szkodliwa anizeli legalny alkohol.
Bo np. zespol amotywacji i wielu palacych osob nie daje im normalnie zyc...

10. Data: 2002-11-15 22:00:23

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 10 Nov 2002 16:55:11 +0100, andrzej romlew wrote:

> - jesli poza 'pecetem' masz jeszcze jakis kontakt ze swiatem,
> to wiesz, ze kanaba robi pewne zaleglosci, w tzw. kontaktach
> interpersonalnych... a to tylko poczatek calej bajki......

możesz sprecyzować? bo chyba nie wiem, choć kontakt ze światem mam...

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

Ja nie mam uzależnień
Statut
rzucić palenie
uzależnienie od jedzenia - gdzie się leczyć?
Alkohol i środki uspokajające.