karkowka

1. Data: 2004-08-04 10:43:17

Temat: karkowka
Od: "m.h" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jak przygotowac karkowke, ktora ma dzisiaj wskoczyc na grill ok godz 18?
mam: karkowke ;P, cebule, czosnek, olej chyba tez, pomidory, pikantna
przyprawe kamis do mies z grila....hmmmm inne przyprawy pewnie tez,
musztarde, ketchup....i takie inne co w kazdym domu sa. pytanie nr 2
to jak zrobic musztarde grilowa i czym ona sie rozni od "normalnej"
sarepskiej?
bardzo dziekuje za entuzjastyczne odpowidzi
pozdrawiam M.

1. Data: 2004-08-04 11:50:12

Temat: Re: karkowka
Od: "m.h" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm juz za pozno. zrobilam to tak: miesko rozbite i posmarowane czyms
takim: zmiksowana musztarda, olej, czosnek i ostra przyprawa kamis ( do mies
z grila) kotleciki przelozone cebula spoczywaja teraz w lodoweczce. co z
tego wyjdzie? nie mam pojecia

1. Data: 2004-08-04 12:23:50

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do mies z grila) kotleciki przelozone cebula spoczywaja teraz w
> lodoweczce. co z tego wyjdzie? nie mam pojecia

Ja tez nie ;)
W zyciu bym nie wpadl na to, zeby karkowke rozbic ;)

1. Data: 2004-08-04 13:11:48

Od: "Martita" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m.h" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mies
> z grila) kotleciki przelozone cebula spoczywaja teraz w lodoweczce. co z

bardzo fajne, proponuje do tego wieczorkiem sałatke z pomidorów z drobno
posiekanym czosnkiem i solą oczywiście.

1. Data: 2004-08-04 13:12:16

Od: "Martita" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

i koniecznie grzanki z bagietki albo bułek

1. Data: 2004-08-04 14:49:15

Od: "m.h" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to karkowki sie nie rozbija??? :/

1. Data: 2004-08-04 15:50:53

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to karkowki sie nie rozbija??? :/

Ja nie rozbijam, podobnie jak nie rozbijam poledwicy na stek.
W ten sposob pozbawiasz miesa soku, robi sie uszczelka ;)

Karkowke kroje na grubosc <> 1.5-2cm,
marynuje i klade na goracy ruszt po 2-3 minuty
z obu stron. Bedzie soczysta i pyszna.

1. Data: 2004-08-04 18:08:29

Od: "m.h" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki nie wiedzialam. karkowka po mojemu wyszla tez pycha. jednak warto
czasami poeksperymentowac

1. Data: 2004-08-04 19:49:53

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki nie wiedzialam. karkowka po mojemu wyszla tez pycha. jednak
> warto czasami poeksperymentowac

Oczywiscie :)

tortille
zrobilam salatke