karta pacjenta -prawo pacjenta?

1. Data: 2004-10-28 14:00:10

Temat: karta pacjenta -prawo pacjenta?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

pani lekarka do której chodzę przyjmuje w szpitalu ,obecnie przeniosła sie
do innej prywatnej placówki gdzie przymuje na NFZ i prywatnie.
poniewaz chce do niej nadal chodzic chciałam zabrac swoja karte z
poprzedniej placówki ale nie pozwolono mi ,nie pozwolona nawet zrobic xero.

lekarka ma dużo pacjentów a ja chciałabym zeby miała moja karte badan
,wyników ,leków itp ,czy mam prawo zabrac karte ,zrobic xero ,jakies
przepisy?
thx
p.

2. Data: 2004-10-28 14:11:26

Temat: Re: karta pacjenta -prawo pacjenta?
Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> lekarka ma du?o pacjentów a ja chcia?abym zeby mia?a moja karte badan
> ,wyników ,leków itp ,czy mam prawo zabrac karte ,zrobic xero ,jakies
> przepisy?

Masz prawo dostępu do dokumentacji -, możesz zrobic xero ale nie możesz
zabrać karty.
Vlad

3. Data: 2004-10-28 14:24:23

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz prawo dostępu do dokumentacji -, możesz zrobic xero ale nie możesz
> zabrać karty.

a jakis konkretny przepis na to prawo do zrobienie xero?
wepchne z przyjemnoscia pigule w rejestracji w gardło.
p.

4. Data: 2004-10-28 14:52:15

Od: "cacup" <c...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie dyskutuj z nia tylko powiedz ze masz takie prawo, bo kolejne miejsce
ktore odwiedzisz to dyrekcja placowki

podstaw prawnych poszukaj w necie na stronie moze ministerstwa zdrowia albo
pogoolaj troche. jest tego pelno.

- - -

Pozdrawiam,
Cacup @ Pzykko Dizzko

e-mail: c...@s...pam.szczecin.pl
url: www.pzykko.prv.pl | www.cacup.prv.pl | wap.pzykko.prv.pl
gg: 7213767

5. Data: 2004-10-28 15:38:56

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> a jakis konkretny przepis na to prawo do zrobienie xero?
> wepchne z przyjemnoscia pigule w rejestracji w gardło.

Proszę uprzejmie-

1. art. 18 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. , o zakładach opieki zdrowotnej

2. rozdział 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 sierpnia 2001 r. w
sprawie rodzajów dokumentacji medycznej w zakładach opieki zdrowotnej,
sposobów jej prowadzenia oraz szczegółowych warunków jej udostępniania.

A tu masz link do obu:
http://www.nil.finn.pl/xml/oil/oil56/gazeta/numery/n
2003/n200310/n20031007
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

6. Data: 2004-10-28 16:02:48

Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> a jakis konkretny przepis na to prawo do zrobienie xero?
> wepchne z przyjemnoscia pigule w rejestracji w gard?o.
> p.

Na stronie MinZdrawa:
http://www.mz.gov.pl/wwwmz/index?mr=m501&ms=&ml=pl&m
i=61&mx=0&mt=&my=168&ma=356