kaszanka

1. Data: 2001-04-23 23:22:55

Temat: kaszanka
Od: "ac" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jak przyrzadzic kaszanke ?
slyszalem ze dodale sie majeranju ale jeszcze nie probowalem?
pozdrawiam wszystkich
ab

1. Data: 2001-04-24 11:34:53

Temat: Re: kaszanka
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ac" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
> jak przyrzadzic kaszanke ?

Najlepsza jest z grilla.

Jader

1. Data: 2001-04-24 11:45:57

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> Najlepsza jest z grilla.

Przyłaczam się.
Najlepiej jednak piec ją na grillu na tackach lub folii aluminiowej, bo
kaszanka uwielbia się przy tej czynnosci rozlatywać

sadyl

1. Data: 2001-04-24 11:56:27

Od: "cezary gmyz" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Istotnie dodaje sie majeranku ale do tego jescze dobrze jest dodac
kwaskowatych jablek (w mojej opini najlepsze sa antonowki i oczywiscie tylko
w sezonie papierowki). Oczywiscie nalezy je okoich w kostke ale niezbyt
mala. Po przesmazeniu kaszanki dodajemy jablka i majeranel i dusimy az
jablka beda miekie
Czarek

----------

1. Data: 2001-04-24 13:22:49

Od: "Mabu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój przepis na kaszankę (4-6 osób)
1 kg świeżej kaszanki
4 duże cebule
1/2 kostki smalcu
Pieprz, papryka ostra, sól
I tak:
Smalec rozpuszczamy na patelni, cebulę kroimy w talarki, wrzucamy na
patelnię przykrywamy i dusimy aż się ze szkli ( i oczywiście solimy).
Na koniec dodajemy kaszankę i doprawiamy pieprzem i papryką.
Jemy na gorąco z chlebkiem, który maczamy w tłuszczu.
Bardzo niezdrowe ale jakie pyszne :))))
Pozdrawiam,
Mariusz

1. Data: 2001-04-24 13:35:45

Od: "Renata Wrzosek" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Najlepsza jest z grilla.

Pewnie, że najlepsza jest z grilla, ale taka z patelni, dobrze podsmażona, z
podsmażoną wcześniej cebulką, z solą i pieprzem, świeżą bułeczką... mmm...
Już wiem, co będzie na kolację :)
Renata

1. Data: 2001-04-24 16:36:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Apr 2001 15:22:49 +0200, "Mabu" <m...@k...net.pl>
wrote:

> [...]
>Na koniec dodajemy kaszankę i doprawiamy pieprzem i papryką.
>Jemy na gorąco z chlebkiem, który maczamy w tłuszczu.

PRZESTANCIE, sadysci!! Po kaszanke to ja musze do Polski
przyjezdzac. Jak bylam w marcu i kupilam pare razy dla siebie i
Mamy, to jadlam i za siebie i za Mame!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-24 16:54:56

Od: s...@f...onet.pl (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

>PRZESTANCIE, sadysci!! Po kaszanke to ja musze do Polski
>przyjezdzac. Jak bylam w marcu i kupilam pare razy dla siebie i
> [...]

ja sie tez dolaczam, co prawda po kaszanke mam blizej, tylko do Nowego
Yorku. i tez zawsze jak jestem, kupuje zapasik. A wiesz, ze kaszanke mozna
zamrazac?? ja nie wiedzialam, znaczy myslalam, ze nie, ale raz kiedys
kupilam zapasik przekraczajacy mozliwosci zjedzenia na zaraz, wiec
wrzucilam do zamrazarki, i pozniej byla pyszniutka. moze gdyby ktos chcial
nie smazyc, a gotowac taka cala "we flaku" to by popekala, ale skoro ja i
tak smaze pokrojona, to roznicy nie uczynilo.

Agnieszka (ktora ma jeszcze dwa funty kaszanki w zamrazalniku:-))

1. Data: 2001-04-24 19:43:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Szalewska-Palasz <s...@f...onet.pl> w
wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:4.2.0.58.20010424125420.02eb6df0@NIHEXCHANGE
4.nih.gov...
[...]
> Agnieszka (ktora ma jeszcze dwa funty kaszanki w zamrazalniku:-))
No to masz sie z czego cieszyc. Bo my w PL jej juz niedlugo nie
zasmakujemy.
"Kroczem" do UE. Juz ustawa przeszla. Wiwat UE i "koszerne" dania. Cos sie
komus popierd... Sam uwielbiam koszerne co latwo sprawdzic ale, zeby
pozbawic mnie kaszanki, tudziez pasztetowej? K... mac, nie dosc, ze nie
jem juz flaków i mózdzku!!! To juz przesada.
pozdr. Jerzy
PS
Wybaczcie, ze mnie ponioslo.

1. Data: 2001-04-24 20:17:59

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

A nie bizej bedzie Ci do Londynu.
Za moich dawnych czasow na EarlsCourt bylo ich kilku i kaszanke robili, a
jaki salceson.

pozdrawiam,

Slav

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message
> PRZESTANCIE, sadysci!! Po kaszanke to ja musze do Polski
> przyjezdzac. Jak bylam w marcu i kupilam pare razy dla siebie i
> [...]

Potrzebuje przepis na dobrą kawę Cappucino
Pomozcie z MENU NA KMUNIE !!!
Ciasto czekoladowe - pycha!
smardze pasteryzowane
Obiad na ognisku