kaszanka

1. Data: 2001-04-24 21:16:59

Temat: Re: kaszanka
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> "Kroczem" do UE. Juz ustawa przeszla. Wiwat UE i "koszerne" dania. Cos sie
> komus popierd... Sam uwielbiam koszerne co latwo sprawdzic ale, zeby
> pozbawic mnie kaszanki, tudziez pasztetowej? K... mac, nie dosc, ze nie
> jem juz flaków i mózdzku!!! To juz przesada.

Jak już kiedyś o tym gadaliśmy: powstanie "podziemie" kulinarne i kupisz
sobie (niestety drożej) krew u "dylera" i zrobisz kaszankę sam w domu :)

A'propos kaszanki - czy sądzicie, że możnaby zrobić z ludzkiej krwi?
Nie mam na myśli - broń Boże - żadnych patologii: z czystej ciekawości
pytam (no i nie omieszkam wspomnieć, ze koleżanka pracuje na stacji
krwiodawstwa :))

sadyl

1. Data: 2001-04-24 21:34:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Apr 2001 23:16:59 +0200, sadyl <s...@p...onet.pl>
wrote:

>Jak ju? kiedy? o tym gadali?my: powstanie "podziemie" kulinarne i kupisz
>sobie (niestety dro?ej) krew u "dylera" i zrobisz kaszank? sam w domu :)
>
>A'propos kaszanki - czy s?dzicie, ?e mo?naby zrobi? z ludzkiej krwi?
>Nie mam na my?li - bro? Bo?e - ?adnych patologii: z czystej ciekawo?ci
>pytam (no i nie omieszkam wspomnie?, ze kole?anka pracuje na stacji
>krwiodawstwa :))
>
>sadyl

znaczy wampir.
Pewnie mozna. (to do ludzkiej kaszanki)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-24 21:39:20

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ac" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
> jak przyrzadzic kaszanke ?
> slyszalem ze dodale sie majeranju ale jeszcze nie probowalem?
> pozdrawiam wszystkich
> ab

Hej!
Ustalmy jedną rzecz - jeśli mamy do czynienie z kiepską kaszanką, to żaden
majeranek i kwaśne jabłka i kawior jej nie pomogą. Kicha.
W każdym mieście i miasteczku, poza MOskwą i Nju Jorkiem, są takie
sklepy/sklepiki/kramy, gdzie dają wyśmienitą: dopieprzoną, z kawałkami
podrobów, dosoloną, sypką i zwartą /paradox, ale każdy miłośżnik kaszanki
wie, o co chodzi/. POtem można ją ciąć plastry, podsmażać, dosmaczać,
cebulka, pieprz grubo mielony... Oj, zaśliniłem się...
Pieprz, i trochę białego, ciemne pieczywko...
Pardon, ta ślina...
E-e-e... A proces produkcji nie jest znów taki nieprzyjemny, jak go
niektórzy przedstawiają... To tylko...
Oj...

Namaste!
EuGeniusz Dębski

1. Data: 2001-04-24 22:03:26

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> Jak już kiedyś o tym gadaliśmy: powstanie "podziemie" kulinarne i kupisz
> sobie (niestety drożej) krew u "dylera" i zrobisz kaszankę sam w domu :)
[...]
> sadyl
gadaliśmy o "pryncypiach" a nie o pojebusach z UE?- naszego? NASZEGO?
rządu? nierządu?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-04-25 06:08:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A nie bizej bedzie Ci do Londynu.
>Za moich dawnych czasow na EarlsCourt bylo ich kilku i kaszanke robili, a
>jaki salceson.
>
>pozdrawiam,
>
>Slav

No niby w jeden dzien bym obrocila. Wyszlaby mi droga kaszanka...
jesli by naszlo mnie z tygodniowym wyprzedzeniem, to Ł32 w obie
strony pociageime. Jesli NAGLE, to cos Ł120....niby do Polski
przyjechac PO kaszanke wypadloby jeszcze drozej, ale po sama
kaszanke?????

Moze sie ta istotna informacja przyda na przyszlosc, czasem maz
sluzbowo jezdzi do Londynu, wysle go po kaszanke

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-25 09:07:18

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> gadaliśmy o "pryncypiach" a nie o pojebusach z UE?- naszego? NASZEGO?
> rządu? nierządu?

Zawsze powtarzam, że trzeba się zastanowić na kim stawia się krzyżyk.
Później nie ma co narzekać - sami sobie ich wybraliśmy.
Zresztą: kończmy temat bo mnie zara cholera targa, a i grupa nie na
temat

sadyl

1. Data: 2001-04-25 12:11:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Zawsze powtarzam, ?e trzeba si? zastanowi? na kim stawia si? krzy?yk.
>Pó?niej nie ma co narzeka? - sami sobie ich wybrali?my.
>Zreszt?: ko?czmy temat bo mnie zara cholera targa, a i grupa nie na
>temat
>
>sadyl

jakie nie na temat, jakie nie na temat, mnie akurat nasuwa sie
pytanie gdzies powyzej na temat kaszanki z ludzkiej krwi...
bardzo sie jedno z drugim kojarzy.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-25 12:21:57

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> jakie nie na temat,

Kaszanka jako żywo na temat
Polityka natomiast nie

sadyl

1. Data: 2001-04-25 13:07:36

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

W okolicach Sheffield, Rotherham, Doncaster tez byly jesli nie polskie
sklepy to miedzynarodowe delikatesy i nawet niezle zaopatrzone.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-04-25 13:23:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Kaszanka jako ?ywo na temat
>Polityka natomiast nie
>
>sadyl

chodzilo mi bardziej o nabozne zyczenie wykonania kaszanki z ...
a tak nawiasem ,nie jestem kanibalem

Krysia, porzucajaca temat juz zupelnie
K.T. - starannie opakowana

Potrzebuje przepis na dobrą kawę Cappucino
Pomozcie z MENU NA KMUNIE !!!
Ciasto czekoladowe - pycha!
smardze pasteryzowane
Obiad na ognisku