kaszanka

1. Data: 2001-04-25 13:25:26

Temat: Re: kaszanka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

no to juz bym dojechala autem w 2 2 1/2 godz.. tylko potem
szukaj czlowieku ulicy :)))

Krysia

P.S. Jadlam, sprzedawana w Fenwicks (wytworne delikatesy w domu
towarowym), taka jakas kaszanke niemiecka. I jakas w ogole nie
kaszankowata, a okropnie pieprzna. A wygladala ladnie.

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-25 18:16:21

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Narobiliscie mi smaku, wlasnie kupilem na polnej
calkiem ksztaltne petko

pozdrawiam WM

1. Data: 2001-04-25 18:32:36

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:9c749t$g8g$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Narobiliscie mi smaku, wlasnie kupilem na polnej
> calkiem ksztaltne petko

o kurcze, ale dobra -- pieprzna tak jak lubie

pozdrawiam WM

1. Data: 2001-04-25 21:35:57

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlodzimierz Macewicz wrote:

> o kurcze, ale dobra -- pieprzna tak jak lubie

zamilcz sadysto :))

sadyl

1. Data: 2001-06-12 15:33:13

Od: s...@l...local szukaj wiadomości tego autora

In article <9c3noi$17gb$1@news2.ipartners.pl>, ac wrote:

> jak przyrzadzic kaszanke ?
> slyszalem ze dodale sie majeranju ale jeszcze nie probowalem?
> pozdrawiam wszystkich
> ab

Bardzo wiele ciekawych sposobow na przyzadzanie kaszanki pojawilo sie na tej
liscie. Proponuje sprobowanie (w przeciwienstwie do saute) kaszanki z jajkiem,
przyprawy to wedlug uznania ja lubie z pieprzem i chili.

Smacznego, Sevi

Potrzebuje przepis na dobrą kawę Cappucino
Pomozcie z MENU NA KMUNIE !!!
Ciasto czekoladowe - pycha!
smardze pasteryzowane
Obiad na ognisku