katar sienny

1. Data: 2005-04-19 15:46:48

Temat: katar sienny
Od: "Piotrs" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

może ktoś podpowie jak leczyć katAR SIENNY

2. Data: 2005-04-19 17:21:37

Temat: Re: katar sienny
Od: CosMo <v...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrs napisał(a):
> może ktoś podpowie jak leczyć katAR SIENNY

do alergologa na testy skórne i odpowiednie tabletki (zyrtec, telfast itp.).

3. Data: 2005-04-20 07:32:33

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CosMo" <v...@e...pl> napisał w wiadomości

> do alergologa na testy skórne i odpowiednie tabletki (zyrtec, telfast
itp.).

Alergolog może zapewnić jedynie leczenie, ale nie wyleczenie. Ja się
wyleczyłem całkowicie bez pomocy medykamentów.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2005-04-20 09:58:07

Od: "zenio" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alergolog może zapewnić jedynie leczenie, ale nie wyleczenie. Ja się
> wyleczyłem całkowicie bez pomocy medykamentów.

a mozna wiedziec w jaki sposob?

5. Data: 2005-04-20 10:44:02

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenio" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> a mozna wiedziec w jaki sposob?

To trochę skomplikowane i nie ma jednego sposobu dla każdego. Oczyszczanie
organizmu, zmiana sposobu odżywiania, itd. W archiwum jest moich postów dużo
i nie ma sensu pisać wszystkiego od nowa.

6. Data: 2005-04-20 21:07:25

Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez <t...@p...wp.pl> napisał(a):

> To trochę skomplikowane i nie ma jednego sposobu dla każdego. Oczyszczanie
> organizmu, zmiana sposobu odżywiania, itd. W archiwum jest moich postów dużo
> i nie ma sensu pisać wszystkiego od nowa.

Bo zaraz dostanę padaczki
Oczyszczenie ,dieta Kwaśniewskiego , głodówka

Idź się chłopie lecz ciemnniaku itd.

7. Data: 2005-04-20 21:11:22

Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrs <p...@w...pl> napisał(a):

> może ktoś podpowie jak leczyć katAR SIENNY

Nie jestem lekarzem ale idz do laryngologa
Ja piję
Cet Alergin
Wapno
Butazonik

I jakoś jest OK.
I nie wież w naturalne metody bzdura
Aha oczywiście alergia jest nieuleczalna to znaczy choruhe się na nią
całe życie , to znaczy lekarstwa tylko łagodzą objawy a nie likwidują
choroby

8. Data: 2005-04-21 07:56:47

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości

> Bo zaraz dostanę padaczki
> Oczyszczenie ,dieta Kwaśniewskiego , głodówka
> Idź się chłopie lecz ciemnniaku itd.

Ale żeś mi przygadał, aż mi sie głupio zrobiło :) Podaj proszę jakąś
alternatywę. Tacy jak ja pozbywają się chorób uznawanych powszechnie przez
medycynę za nieuleczalne, stosując jakąś pracę nad sobą, a może medycyna po
prostu nie dotarła do takich ciemnych ludzi jak ja. Może są już skuteczne
metody przy których można cieszyć sie z życia jedząc bez umiaru, mieszać
mięso z pieczywem i masłem, itp. Proszę, powiedz, chciałbym byc normalny,
tzn. nie chorować co chwilę tak jak kiedyś, jednocześnie spełniając normy
bycia standardowym Polakiem i jeść schabowego z ziemniorami, który mi nigdy
nie smakował, ale może ja jestem nienormalny i wystarczy mała kuracja abym w
tym zasmakował. Powinieneś mieć więcej wyrozumiałości, że inni błądzą.
Proszę wskaż drogę, którą mógłbym podążać. Nie chcę być ciemniakiem, ratunku
!

9. Data: 2005-04-21 08:24:25

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości

> I jakoś jest OK.

Nie jest OK, skoro musisz brać te wszystkie świństwa.

> I nie wież w naturalne metody bzdura

A jakie książki poczytałeś o naturalnych metodach i jakie metody spróbowałeś
na sobie, żeby o tym przesądzać?
Jesteś raczej zwykłym hipochondrykiem i dla takich nie ma skutecznego
lekarstwa.

> Aha oczywiście alergia jest nieuleczalna to znaczy choruhe się na nią
> całe życie , to znaczy lekarstwa tylko łagodzą objawy a nie
likwidują
> choroby

Ciekawe czemu ja nie mam już alergii? Wcześniej dostawałem co chwilę
wysypki, duszności, a teraz to tego nie ma. Podstawa to sposób odżywiania
(nie jakaś dieta, jakby ktoś błędnie pomyślał) i trening umysłu. Należy
tylko organizmowi nie przeszkadzać w przywróceniu naturalnych funkcji, a
pomoc w oczyszczaniu organizmu tylko przyspiesza proces.

10. Data: 2005-04-21 13:00:54

Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez <t...@p...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> tylko organizmowi nie przeszkadzać w przywróceniu naturalnych funkcji, a
> pomoc w oczyszczaniu organizmu tylko przyspiesza proces.

Pogratulować tylko
Medycyna naturalna tak ale jako dodatek do medycyny normalnej
Ja też korzystam z medycyny naturalnej ale podstawa jest taka 1 lekarz a
potem medycyna naturalna

Więcej nie dyskutuje z tobą baj

Rwa kulszowa, plaster rozgrzewający i drętwienie nogi.
kurzajki,raz jeszcze...
tycie
woda
pasaż jelit