kieliszki ( troche OT)

1. Data: 2002-07-22 08:04:01

Temat: kieliszki ( troche OT)
Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla przyjaciół szukam kieliszków do wina. Weszlam do szklanego sklepu ,
paniena mnie obskakuje i pyta: jakie maja byc te kileiszki? Do białego
czy do czerwonego wina?
Do różowego, prosze pani.
Aaaa, to takich nie mamy...

A ja mam do Was pytanie: teoretycznie kieliszki do czerwonego i białego
róznią się wielkością, w jakich podawać tedy różowe? Qd

1. Data: 2002-07-22 12:07:08

Temat: Re: kieliszki ( troche OT)
Od: "Dario" <D...@i...nu> szukaj wiadomości tego autora

Uzywaj kieliszkow do wina bialego.

Dario

1. Data: 2002-07-22 14:23:10

Od: " Lukasz@Uni" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

qd <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Do różowego, prosze pani.
> A ja mam do Was pytanie: teoretycznie kieliszki do czerwonego i białego
> róznią się wielkością, w jakich podawać tedy różowe? Qd

Wcale nie! :-) Zalezy nie od tego, czy wino biale/czerwone, tylko od gatunku
winorosli, wieku etc.

Krotki opis kieliszkow(niepelny!):
http://rose.man.poznan.pl/~bartex/Kieliszki.html

Kieliszki do poszczegolnych win:
http://www.riedelcrystal.com/index.htm
http://www.weinpage.at/glas.htm

A do rozowego wyglada tak:
http://www.riedelcrystal.com/400-4.htm

Jak zwykle w wypadku win: temat rzeka :-)

<reklama>
Polecam pojsc do duzej ksiegarni (np. Empik) i znalezc tam taka wielka
ksiege "Wino" lub "Wine" (brazowa okladka z jasnymi literami i dwoma kisciami
winogron: jasne i czerwone). Tam jest wszystko ladnie opisane :-) Mozna
przejzec na miejscu (ew. inna pozycja), ale warto ja kupic. Cena smieszna jak
na jakosc wydania (960 strton,gladki papier, mnostwo zdjec...) ilosc
zawartych informacji (tutaj 30 euro, widzialem kiedys w Empiku za 100zl)
Tak wyglada niemiecka okladka:
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3829027656/qid
=1027347195/sr=2-
1/ref=sr_2_3_1/028-8051500-0670154
</reklama>

Pozdrawiam
Lukasz (aktualnie w Poczdamie)

1. Data: 2002-07-23 07:49:24

Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
> Lukasz (aktualnie w Poczdamie)

Dzieki serdeczne! Pojecie juz mam.BTW Czy bedziesz w Berlinie cale lato?Qd

1. Data: 2002-07-23 10:53:15

Od: "Lukasz@Uni" <m...@c...tu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

qd wrote:

> BTW Czy bedziesz w Berlinie cale lato?
> Qd

Nie (i bardzo mnie to cieszy :-)
Od przyszlego poniedzialku siedze tydzien w Klodzku,potem pewnie jeszcze
pare dni u rodzicow w Gorzowie.

Lukasz "Mikie" Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-07-23 11:00:21

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Lukasz@Uni" <m...@c...tu-berlin.de>

> Nie (i bardzo mnie to cieszy :-)

Lukasz, byles chociaz raz w Pergamonie?

> Od przyszlego poniedzialku siedze tydzien w Klodzku,

To poprobuj piwa z prywatnego browaru w Lwowku Sl. pod nazwa Ksiazece.
Jestem ciekawa opinii.
Butelkowe jest niepasteryzowane.
Pozdrowka :-)
Barbara

1. Data: 2002-07-23 13:07:51

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:
> Lukasz, byles chociaz raz w Pergamonie?

_Jeszcze_ nie.
Jako zem student biedny, muzea zaliczam po trochu (w kazda pierwsza
niedziele miesiaca wejscie jest za darmo albo z dodatkowa znizka).
Do P. jeszcze nie doszedlem :-)

> To poprobuj piwa z prywatnego browaru w Lwowku Sl. pod nazwa Ksiazece.

To chyba kupie sobie i wypije po powrocie - jade z moja luba, ktora
picia piwa przy niej nie toleruje :-((

> Jestem ciekawa opinii.

Dzieki za wskazowke. Zdam raport :-)

Lukasz Madeksza

1. Data: 2002-07-23 13:53:38

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba kupie sobie i wypije po powrocie - jade z moja luba, ktora
> picia piwa przy niej nie toleruje :-((

Oj to kiepsko będziesz miał, coś wiem na ten temat.
;-)

> Dzieki za wskazowke. Zdam raport :-)

A które najlepsze?
http://www.bier.pl/UPSIDE/kolek.htm
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-07-23 15:01:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To chyba kupie sobie i wypije po powrocie - jade z moja luba, ktora
>picia piwa przy niej nie toleruje :-((

Jezus-Maria...ot Ty musisz ja bardzo kochac.
a teraz SIO ! do ksiazek

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-23 15:15:00

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Jezus-Maria...ot Ty musisz ja bardzo kochac.

Nooo! :-)) Z piwkiem mam nielekko :-) Ale co robic:
"Serce to nie sluga, nie wie co to pany,
Nie da sie przemoca zakowac w kajdany" :-))

Teoretycznie to mi wszystko wolno i mam wolny wybor, ale jak wypije
piwko to mam spac na podlodze. Wiec nie pije :-)
Ale razem nie mieszkamy, te trzy dni w tygodniu wytrzymam.

> a teraz SIO ! do ksiazek

Nastepny egzamin z matmy.
Wieczorem sie poucze.
Najpierw zrobie sobie pieczarki panierowane (dzisiaj kupilem, takie
malutkie :-)

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin