kobieta-cud ewolucji, i monogamia (link)

1. Data: 2005-10-08 03:23:54

Temat: kobieta-cud ewolucji, i monogamia (link)
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta - cud ewolucji
W swojej ostatniej książce znany angielski zoolog Desmond Morris spojrzał na
kobietę, jak gdyby chodziło o samicę jakiegokolwiek innego gatunku
http://wiadomosci.onet.pl/1252755,2679,kioskart.html

iwon(k)a

2. Data: 2005-10-08 07:47:04

Temat: Re: kobieta-cud ewolucji, i monogamia (link)
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> Kobieta - cud ewolucji
> W swojej ostatniej książce znany angielski zoolog Desmond Morris
> spojrzał na kobietę, jak gdyby chodziło o samicę jakiegokolwiek innego
> gatunku

A czy to jest jakies novum ?

D.

3. Data: 2005-10-08 11:34:21

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" ...
> [...]
> W swojej ostatniej książce znany angielski zoolog Desmond Morris spojrzał
> na kobietę, jak gdyby chodziło o samicę jakiegokolwiek innego gatunku

Pal sześć wyższość kobiecych zmysłów, rzecz oczywista, ale teza o
monogamicznych z natury mężczyznach jest zaskakująca. Sianie na prawo i lewo
plemnikami/genami leży w interesie gatunku... a może już nie?

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

4. Data: 2005-10-08 16:37:33

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Oct 2005 22:23:54 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> Kobieta - cud ewolucji
> W swojej ostatniej książce znany angielski zoolog Desmond Morris spojrzał na
> kobietę, jak gdyby chodziło o samicę jakiegokolwiek innego gatunku

Kobiety są tak wspaniałe, że aż mężczyźni są monogamiczni.

monogaty

5. Data: 2005-10-09 15:25:57

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał
> Kobiety są tak wspaniałe, że aż mężczyźni są monogamiczni.

Od jakiegos czasu mysle o sprawieniu sobie sygnaturki. Czy jak sie juz
zdecyduje, to moge sobie ten tekst 'pozyczyc'? Oczywiscie zaznaczajac,
ze to Twojego autorstwa?
:)

pozdrawiam
Gosia

6. Data: 2005-10-09 16:09:13

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Oct 2005 17:25:57 +0200, MałGosia napisał(a):

> Od jakiegos czasu mysle o sprawieniu sobie sygnaturki. Czy jak sie juz
> zdecyduje, to moge sobie ten tekst 'pozyczyc'? Oczywiscie zaznaczajac,
> ze to Twojego autorstwa?

Cała przyjemność po mojej stronie:-)

puchaty

7. Data: 2005-10-09 18:34:56

Od: "Jurek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Owszem patrząc ze strony męższczyzny kobiety są wspaniałe ale czasem są
bardziej bezwzględne od mężczyzn, więc z tą wspaniałością to ... Napewno nie
dotyczy to wszystkich kobiet ale tak to już jest wiecie co mam na mysli
temat rzeka, nie chcę przynudzać :)

Best Expired domain finder
Rozne, rodzinne
ciąża, proszę pomóżcie
e-kobiety.pl - nowy serwis dla kobiet
Poród rodzinny z położną w Warszawie - gdzie rozsądne ceny?