Poród rodzinny z położną w Warszawie - gdzie rozsądne ceny?

1. Data: 2005-09-30 14:22:29

Temat: Poród rodzinny z położną w Warszawie - gdzie rozsądne ceny?
Od: "Angie" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
zdecydowana byłam dotąd na poród na Madalińskiego w Warszawie, jednak od
wczoraj obowięzująca tam cena za poród rodzinny to 1200 zł. Może jeszcze bym
tę kwotę przeżyła, gdy by przynajmniej sale poporodowe były 2-osobowe dla
wszystkich mam. Jednak 'marzenie zciętej głowy'. Za taką salę z przyległą
łazienką trzeba zapłacić 140zł/doba, a ja, jako że w ogóle jestem raczej
samotnika, zrobię wiele, aby nie przeebywać w sali kilkuosobowej.
Poprostu nei wyobrażam sobie, zgodnie z polityką odwiedzin tego szpitala,
ciągłego przemarszu ludzi odwiedzających inne mamy, dlatego ważna jest dla
mnie ta sala 2-osobowa. No, ale 1200 za poród plus za kazda dobę poporodową
... no i kwota robi się jak dla nas zbyt duża.
Czy moglibyście polecić szpital po lewobrzeżnej stronie Warszawy, gdzie
warunki są dobre, a ceny porodów rodzinnych niższe? Będę wdzięczna.
A.

2. Data: 2005-10-02 21:51:08

Od: "Jurek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-10-08 21:03:26

Od: "Mała Ruda" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy moglibyście polecić szpital po lewobrzeżnej stronie Warszawy, gdzie
> warunki są dobre, a ceny porodów rodzinnych niższe? Będę wdzięczna.

Ja rodziłam na Karowej, co prawda nie rodzinnie, bo nie chcialam, ale z tego
co sie orientuje jest to jeden z najlepszych szpitali w Warszawie (bogaty).
Poród rodzinny kosztuje 400 zł a jak nie ma duzo rodzących to nawet za darmo
wpuszczają tatusiów. Sale poporodowe są pojedyncze ale nie wiem ile płatne -
proponuje zadzwonić 826 00 51 do rej. i dowiedziec się o warunki lub
przejechać się bezpośrednio na ul. Karową 2, inf. znajdują się w rejestracji
(wejście od Wisłostrady)
> Pozdrawiam i powodzenia Mała Ruda z jeszcze mniejszym Rudzielcem (4 m-ce)

Re: problem małżeński
Wysokość zasiłku macierzyńskiego - może ktoś ma podobne dośw.??
umowa o pracę a ciąża
problem małżeński
Ciekawy artykuł