umowa o pracę a ciąża

1. Data: 2005-09-26 20:46:59

Temat: umowa o pracę a ciąża
Od: "Maja " <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za miesiąc kończe staż lekarski. Jestem w 4-mcu ciąży z tergo powodu bedę miała
przedłużoną umowę o pracę do czasu porodu. Problemem jest fakt ze szpital chce
obniżyć mi pensje z 970 do 650zł. Wiem ze to niezgodne z prawem(byłam u radcy
prawnego), ale Dyrekcja nie uznaje moich roszczeń tłumacząc ze podpisuję całkiem
nową umowę o pracę. Według prawa kobiecie w ciąży nie można obniżyć pensji aż do
czasu porodu.
Planuję iść do Państwowej Ispekcji Pracy ale podobno to nic nie da.
Jeżeli jesteś młodą lekarką w podobnej sytuacji lub prawnikiem zorientowanym w
tej kwestji- pomóż.
Z góry dziękuję.

2. Data: 2005-09-27 06:31:20

Temat: Re: umowa o pracę a ciąża
Od: "Boa" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Planuję iść do Państwowej Ispekcji Pracy ale podobno to nic nie da.
> Jeżeli jesteś młodą lekarką w podobnej sytuacji lub prawnikiem

Maju, głowa do góry!
Nie poddawaj się. Masz w 100% prawo do takiego samego wynagrodzenia. Walcz,
bądź wytrwała.

Co za gnojstwo!

Trzymam kciuki,
Boa.