Negocjator rodzinny

1. Data: 2005-09-21 07:27:26

Temat: Negocjator rodzinny
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomi mają problem w swoim związku. Szukają różnych metod by dojść w
końcu do porozumienia (ratować rodzinę). Czy słyszeliście o takich
specjalistach, którzy pełnią rolę 'obiektywnego' arbitra czy może
mediatora... Chodzi o kogoś, kto widzi na problem z boku i pomaga szukać
rozwiązań.

puchaty

2. Data: 2005-09-21 07:57:19

Temat: Re: Negocjator rodzinny
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" napisał
> [...]
> specjalistach, którzy pełnią rolę 'obiektywnego' arbitra czy może
> mediatora... Chodzi o kogoś, kto widzi na problem z boku i pomaga szukać

Chodzi Ci o konkretne nazwiska?

Małgoś

3. Data: 2005-09-21 08:02:11

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty kolorowa mnie niestety
powstrzymują:

Tak i kontakty

puchaty

4. Data: 2005-09-21 16:32:24

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):
> [...]
> specjalistach, którzy pełnią rolę 'obiektywnego' arbitra czy może
> mediatora... Chodzi o kogoś, kto widzi na problem z boku i pomaga szukać

Na przykład tu :
http://www.wstroneojca.ngo.pl/mediacje/mediacje_omri
s.htm

Generalnie guglaj po "mediator" bo "negocjator" to osoba z założenia
stronnicza.

Pozdrawiam
Adam

5. Data: 2005-09-21 16:59:42

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Sep 2005 18:32:24 +0200, na pl.soc.rodzina, Adam Moczulski
napisał(a):

> Na przykład tu :
> http://www.wstroneojca.ngo.pl/mediacje/mediacje_omri
s.htm

Dzięki :-)

puchaty

6. Data: 2005-09-21 17:32:42

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
we wrezśniowym Zwierciadle jest artykuł nt. mediacji.

Na koncu odwolanie do strony www.mediacjeplus.pl

Pozdrawiam
Gocha

7. Data: 2005-09-22 20:38:26

Od: "nata" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> specjalistach, którzy pełnią rolę 'obiektywnego' arbitra czy może
> mediatora... Chodzi o kogoś, kto widzi na problem z boku i pomaga szukać

Jeśli nie boją się kręgów związanych z kościołem, to polecam "Spotkania
Małżeńskie". Ludzie bardzo je sobie chwalą.

8. Data: 2005-10-05 07:37:54

Od: "Agent0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajomi mają problem w swoim związku.

Ja korzystałem z niego: www.setman.com

Polecam.

Jacek

bycie kochanka.
www.fioletowykot.republi ka.pl
Dobry
Kult dozgonnej milosci
Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci