bycie kochanka.

1. Data: 2005-09-20 08:58:36

Temat: bycie kochanka.
Od: "bla" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalam dzis dosc dlugi wywod 3 panienek o tym jaka to ciezka dola
Kochanek... Zwierzenia pelne lez i braku zrozumienia.
31096

No coz.. nie wiem moze tylko ja jakos nie zauwazylam nic wznioslego w byciu
kochanka..
A jakie jest wasze zdanie?
Mona

2. Data: 2005-09-20 10:34:31

Temat: Re: bycie kochanka.
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

bla wrote:
> Przeczytalam dzis dosc dlugi wywod 3 panienek o tym jaka to ciezka dola
> Kochanek... Zwierzenia pelne lez i braku zrozumienia.

Przez zone ? ;-)

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

3. Data: 2005-09-20 16:27:34

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bla" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Przeczytalam dzis dosc dlugi wywod 3 panienek o tym jaka to ciezka dola
> Kochanek... Zwierzenia pelne lez i braku zrozumienia.
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22830&w=289
31096

"Aby czytać to forum musisz się zalogować" - nie chce mi się, więc ominie
mnie frajda przeczytania ponad 1000 postów na ten temat ;)

> No coz.. nie wiem moze tylko ja jakos nie zauwazylam nic wznioslego w
> byciu kochanka..
> A jakie jest wasze zdanie?

Z własnego doświadczenia wiem, że nie ma nic wzniosłego.

Jest frajda, adrenalina, ale żadnych wzniosłych uczuć

pozdr

Monika

4. Data: 2005-09-20 16:42:48

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Przeczytalam dzis dosc dlugi wywod 3 panienek o tym jaka to ciezka dola
> Kochanek... Zwierzenia pelne lez i braku zrozumienia.

Zaloguj się, zgłoś chęć udziału, tratatata - za dużo dobrego.

> No coz.. nie wiem moze tylko ja jakos nie zauwazylam nic wznioslego w
byciu
> kochanka..
> A jakie jest wasze zdanie?

Jeżeli ktoś jako swoją misję życiową traktuje podkładanie innym kobietom
świni to może dla niego (niej) to wzniosłe jest...

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

5. Data: 2005-09-20 17:42:16

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> Jeżeli ktoś jako swoją misję życiową traktuje podkładanie innym kobietom
> świni to może dla niego (niej) to wzniosłe jest...

Myślisz, że kochanki podkładają świnie idealnym i dobrym super-kobietom? (i
ich idealnym super-mężczyznom) I traktują to jako misję życiową?

IMHO wykorzystują lukę - natura nie lubi próżni...

pozdr

Monika

6. Data: 2005-09-20 18:01:26

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "idiom" ślicznie napisał :

> [...]
> super-kobietom? (i ich idealnym super-mężczyznom) I
> traktują to jako misję życiową?
>
> IMHO wykorzystują lukę - natura nie lubi próżni...

e tam, mysle, ze niewielu jest facetow, ktorych nie da sie do lozka
zaciagnac...Wiec mozna wywnioskowac, ze nawet bez tej prozni mozna sie
wcisnac w dobry zwiazek "dla sportu"

--
JoAsienka
gg 1489928

7. Data: 2005-09-20 18:13:24

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 Sep 2005 20:01:26 +0200, na pl.soc.rodzina, JoAsienka napisał(a):

> e tam, mysle, ze niewielu jest facetow, ktorych nie da sie do lozka
> zaciagnac...

Musisz być silną kobietą.

> Wiec mozna wywnioskowac, ze nawet bez tej prozni mozna sie
> wcisnac w dobry zwiazek "dla sportu"

Masz na myśli rzut młotem zapewne.

puchaty

8. Data: 2005-09-20 18:23:33

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "puchaty" ślicznie napisał :

> Musisz być silną kobietą.

W końcu mnie widziales - od razu widac, zem siostra blizniaczka
Pudzianowskiego.

--
JoAsienka
gg 1489928

9. Data: 2005-09-20 18:28:59

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 Sep 2005 20:23:33 +0200, na pl.soc.rodzina, JoAsienka napisał(a):

> W końcu mnie widziales - od razu widac, zem siostra blizniaczka
> Pudzianowskiego.

No. A orzechy gnieciesz?

puchaty z Bogdańska

10. Data: 2005-09-20 18:31:33

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> napisał w wiadomości
> e tam, mysle, ze niewielu jest facetow, ktorych nie da sie do lozka
> zaciagnac...

Na trzeźwo czy po pijaku ;)

> Wiec mozna wywnioskowac, ze nawet bez tej prozni mozna sie
> wcisnac w dobry zwiazek "dla sportu"

No, to współczuję, ze tylko takich facetów przychodzi Ci oglądac :(

Znam całe masy facetów, których się na mniej lub bardziej przelotny romans
nie namówi - z różnych powodów.
A im bardziej są spełnieni w małżeństwie, tym większa szansa, że na bok nie
pójdą.

IMHO bardzo mało jest układów, w których winnym zdrady jest mniejsza niż 3
liczba osób.

pozdr

Monika

www.fioletowykot.republi ka.pl
Dobry
Kult dozgonnej milosci
Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
"stan cywilny" uwzględniony ;-)