kolejne trywialne weselne pytanie:)

1. Data: 2002-09-21 17:03:23

Temat: Re: kolejne trywialne weselne pytanie:)
Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vanilla sky" wrote:
> aha, mam pytanie do pan-obiezyswiatek i eleganckich dam, czy to jest
> gafa, zalozyc rajtki do butow bez palcow?
> pozdrawiam
> waniliowa robiaca sie na bostwo (ciezka praca;)

wczoraj w KappaAhl widziaąłm specjalne rajstopy do takich butów, tzn nie
mialy "wzmacnianych" palców, wiec widac ze nosi się tak :)
ale rzeczywiscie wystające te ciemniejsze elementy rajstop sa
niedopuszczalne
--

Lia

1. Data: 2002-09-21 17:16:52

Temat: Odp: kolejne trywialne weselne pytanie:)
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vanilla sky <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ami8a1$j14$...@n...onet.pl...
ten
> niebieskawo-srebrnawy pasowalby ladnie do bizuterii i kamyczkow na
sukni...

ja bym wybrala wuasnie ten...

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2002-09-21 20:01:57

Temat: kolejne trywialne weselne pytanie:)
Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nooo, jutro ide na wesele:))
i teraz czas dopracowac szczegoly.
jaki lakier do czarnej kiecki?
bordowy, niebieskawo-srebrny (te dwa pierwsze mam rimmel, bardzo je lubie),
czerwony-wampirzy?
nie mam kompletnie wyczucia...
sukienka z malymi diamencikami, srebrna, prosta bizuteria, 'chlodny' odcien
skory, letnia uroda. no i nie moge sie zdecydowac, jaki lakier, mama mi
mowi, ze czerwony by ozywil ten stroj, ja myslalam o bordowym, no a ten
niebieskawo-srebrnawy pasowalby ladnie do bizuterii i kamyczkow na sukni...
ech, jak komus sie bedzie chcialo odpowiedziec na ten durny post to bedzie
mi bardzo milo:)

1. Data: 2002-09-21 20:54:00

Od: "Pawel Rupinski" <j...@r...finn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem lakier powinien pasowac do ust , ja tak zawsze robie . Wiec
wybralabym jakis odcien czerwonego wina bo na srebrno-niebieski to chyba ust
malowac nie bedziesz?? No i koniecznie nie zapomniej zeby lakier na nogach i
rekach byl identyczny.
A co do rajstop, to jak masz buty bez palcow to raczej nie powinnas zakladac
no chyba ze aura sprzyjac nie bedzie i znajdziesz faktycznie takie bez
wzmacnianych przodow i koniecznie wes ze soba wiecej niz tylko te co
bedziesz miala na nogach
Pozdrawaim Kasia
k...@k...net.pl

1. Data: 2002-09-21 21:26:39

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Sep 2002, vanilla sky wrote:

> aha, mam pytanie do pan-obiezyswiatek i eleganckich dam, czy to jest gafa,
> zalozyc rajtki do butow bez palcow?

Fuj, co za obrzydliwe słowo.

Buty bez palców, podobnie jak gołe nogi, w ogóle średnio pasują do wesela,
ale rzeczywiście zestawienie pończochy/rajstopy i buty bez palców jest
jeszcze bardziej niewłaściwe...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-21 21:48:25

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Fuj, co za obrzydliwe słowo.

Które - gafa, rajtki czy palce? ;-)
--
Renya

1. Data: 2002-09-22 02:20:53

Od: Maja Czabanska <m...@d...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Sep 2002, vanilla sky wrote:

> aha, mam pytanie do pan-obiezyswiatek i eleganckich dam, czy to jest gafa,
> zalozyc rajtki do butow bez palcow?

A ja widzialam ostatnio rajstopy specjalnie do takich butow. Znaczy nie
mialy one palcow w ogole, a trzymaly sie na takim paseczku pomiedzy duzym
palcem a reszta. Chyba, tak w kazdym razie wynikalo ze zdjecia na
opakowaniu.

_______________
For large values of one, one equals two, for small values of two.

1. Data: 2002-09-22 02:35:17

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote

> Buty bez palców, podobnie jak gołe nogi, w ogóle średnio pasują do wesela,
> ale rzeczywiście zestawienie pończochy/rajstopy i buty bez palców jest
> jeszcze bardziej niewłaściwe...

dzieki za porade. a nie podobaja ci sie takie wyjsciowe buty paseczkami?
zauwazylam, ze mnostwo gwiazd, gwiazdeczek (ja wielki swiat znam glownie z
tv;) nosi wlasnie takie do wieczorowych ubran, sukienek.
przyklady:

http://www.eonline.com/Features/Awards/Oscars2002/Fa
shionPolice/index7.html

http://www.eonline.com/Features/Awards/Oscars2002/Fa
shionPolice/index4.html

http://www.style.com/peopleparties/events/100501VH1/
index.html

i wiele, wiele innych.
jak dla mnie to wyglada to elegancko.
ale nigdy tez nie uwazalam sie za wyjatkowo obyta osobe;)
pozdrawiam
vs

1. Data: 2002-09-22 18:01:30

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Sep 2002, Renya wrote:

> Które - gafa, rajtki czy palce? ;-)

Rajtki.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-24 15:41:18

Od: "Anja" <A...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mialy "wzmacnianych" palców, wiec widac ze nosi się tak :)
> ale rzeczywiscie wystające te ciemniejsze elementy rajstop sa

Wiele pań jednak tak robi ...

Zmarszczki pod oczami:(
pasemka
Wysychajaca skora pod oczami (od komputera)
Pęknięte naczynka na nogach
nowa mascara Diora