kolejny atak na kościół

11. Data: 2015-01-26 17:10:16

Temat: Re: kolejny atak na kościół
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

>Ojapierdziu!

Fuj...

>temat. No- jakby był rabinem, to zapewne i policja nic by nie zrobiła

Ale miałeś styczność z takim przypadkiem, czy tylko pierdzisz?

12. Data: 2015-01-26 17:14:03

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

7.0.0.1...

Użytkownik Dirko j...@w...pl ...

>Ale ten miał 1,1 - to juz dośc duzo rzeczywiscie.

weź przestan chiron twierdzi, ze 1,2 to pindziestka wódki

13. Data: 2015-01-26 18:59:53

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> weź przestan chiron twierdzi, ze 1,2 to pindziestka wódki

Nie wiem, nie widziałem u niego takiego twierdzenia (inna sprawa ze od
jakiegos czasu ogólnie jestem wolny od jego postów).

Wiadomo natomiadt ze 1,1 promila to nie jest piećdziesiątka wódki...

14. Data: 2015-01-26 21:29:19

Od: dr Schultz i koń Fritz <"dr Schultz i jego kon Fritz "@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 o 17:10, Ghost pisze:

> Ale miałeś styczność z takim przypadkiem, czy tylko pierdzisz?

cytat ze stenogramu:
Stwierdziliśmy tak, że jest "rozbiór" Polski, dziewięć gmin, dziewięć
województw i są filie.

Trzy ostatnie linijki na pierwszej stronie:
https://docs.google.com/file/d/0B6wAHaf38v77QlJYdWZV
WE9FSkE/edit

zrodlo:
http://www.forbes.pl/forsa-na-restytucje,artykuly,16
0992,1,1.html

I gojcowy punkt widzenia:
https://marucha.wordpress.com/2013/09/27/dlaczego-ni
e-musimy-placic-zydom-rozmowa-z-ireneuszem-lisiakiem
/

15. Data: 2015-01-26 21:38:30

Od: dr Schultz i koń Fritz <"dr Schultz i jego kon Fritz "@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Stenogramy z tamtych rozmów, do których po latach dotarł ,,Forbes",
pokazują genezę ,,rozbioru" znacjonalizowanego po wojnie majątku polskich
gmin żydowskich. Polska strona wytargowała od międzynarodowych partnerów
prawie milion dolarów pożyczki na zorganizowanie całego przedsięwzięcia.
Potem odbyła się dzika reprywatyzacja.

A bylo to tak, najpierw Denat Lusk deklarował Izraelu:

https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk

Pozniej zalatwial, juz w pierwszych miesiacach urzedowania:
https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk

O co w tym wszystkim biega wyjasnia p.Szenicer:
https://www.youtube.com/watch?v=xPoF0nnsFY4

Trza przypomniec, ze rzad PO, PSL, SLD i RP chcieli zrobic skok na lasy
panstwowe zmieniajac konstytucje, zabraklo chyba 4 glosow o ile dobrze
pamietam.

Pisiory i kilku innych bylo przeciw.

Aj,waj:)

rzeczpospolita.com
usopal

16. Data: 2015-01-26 21:42:14

Od: dr Schultz i koń Fritz <"dr Schultz i jego kon Fritz "@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Zalatwial dogodne prawo, pomylka:
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

Prawo w takiej formie przyjela tylko Polska:)
Aj, waj:)

Ale oczywiscie całom uwagem my kierujem na kościółkowych:)

17. Data: 2015-01-26 22:12:11

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

7.0.0.1...

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

>Nie wiem, nie widziałem u niego takiego twierdzenia (inna sprawa ze od

W tym wątku, tuz obok.

>jakiegos czasu ogólnie jestem wolny od jego postów).

kf?

>Wiadomo natomiadt ze 1,1 promila to nie jest piećdziesiątka wódki...

No pewnie, ze nie, to już praktycznie ruski plecak, jeśli chodzi o
prowadzenie auta.

18. Data: 2015-01-26 22:13:54

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Nasrany Nocnik napisał w wiadomości grup

>cytat ze stenogramu:

Czytałeś stenogramy z zebrania o którym był dzisiejszy Teatr TV w jedynce?

19. Data: 2015-01-26 22:31:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> No pewnie, ze nie, to już praktycznie ruski plecak, jeśli chodzi o
> prowadzenie auta.

Znalazłem: 3 kieliszki- pięćdziesiątki. No weź przestań- naprawdę to taki
problem? Jak zakąsił- to pewno nawet nie czuł. Jak było zimno- to tyle, że
go grzało

--

Chiron

20. Data: 2015-01-26 22:59:50

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> kf?

Ano.
Od czasu jak stwierdził, że czuje dyskomfort estetyczny na widok osoby
niepełnosprawnej.

Dulszczyzna
Debilizm to choroba psychiczna, bo debil rzuca się jak niezrównoważony na świat którego nie rozumie
"Pokaż jak ciągniesz"
Zakazać Hellingera!
Bezdomność jako sposób na życie bez zobowiązań?