kolory

1. Data: 2004-05-30 19:46:39

Temat: kolory
Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki pomysł - chcę pomalować ściany różnymi kolorami. Może
uszczególowię - mieszkanko jest na poddaszu, w związku z czym każdy pokój ma
jedną ścianę skośną. Chciałabym właśnie te skośne ściany pomalować
ciemniejszą wersją koloru z pozostałych ścian. Czy ktoś z Was ma coś takiego
u siebie? Jak to wygląda? Może polecicie mi jakieś kolory, które w tej
wersji wyglądają atrakcyjnie...
Pozdrawiam wszystkich grupowiczów!
jana

1. Data: 2004-05-30 20:02:57

Temat: Re: kolory
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.05.2004 21:46, Użytkownik J.S.K. napisał:

> [...] na poddaszu, w związku z czym każdy pokój ma
> jedną ścianę skośną. Chciałabym właśnie te skośne ściany pomalować
> ciemniejszą wersją koloru z pozostałych ścian.

Próbowałbym robić na odwrót tzn. pochyłe ściany robiłbym jaśniejsze.
Zastosowanie ciemniejszych kolorów na tych pochyłych obniży je optycznie
i może spowodować efekt przytłoczenia.

Dobór kolorów to sprawa indywidualna - ja osobiście dałbym delikatne
beże, może coś żółtego...

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...prv.pl

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

farba na "strategiczne" sciany
Projekt grila murowanego do ogródka - SZUKAM
[Waw] Dobry fachowiec - elektryk poszukiwany (instalacja elektryczna)
Zrób sam(a) kosztorys systemu alarmowego.
insekty