kombiwar

1. Data: 2004-06-13 21:04:15

Temat: kombiwar
Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak naprawdę, czy to jest przydatne urządzenie codziennej praktyce?
Zastanawiam się nad prezentem dla koleżanki ale nie mam z nim żadnych
doświadczeń. Gdyby ktoś zechciałby rzec słówko? Byłabym bardzo wdzięczna.
pozdrawiam
Jola

1. Data: 2004-06-28 20:59:42

Temat: Re: kombiwar
Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola wrote:
> Zastanawiam się nad prezentem dla koleżanki ale nie mam z nim żadnych
> doświadczeń. Gdyby ktoś zechciałby rzec słówko? Byłabym bardzo wdzięczna.

jesli to prezent slubny, to lepiej odpusc i daj te bezosobowe pieniadze.
naprawde - nawet najmniejsza suma napewno zostanie przez nich lepiej
zagospodarowana (szczegolnie, jesli nie bedziesz jedyna), a jesli
sa normalni, to sie nie obraza, nawet jesli to nie bedzie wielka suma.
sam kombiwar, hmm... dla mnie ok, ale "uszczeliwieni" nim na sile
znajomi probowali sie go bezskutecznie pozbyc na allegro, bo
jednak woleli tradycyjne przygotowywanie dan, a kase za niego mieli
nadzieje lepiej spozytkowac.

--
Andrzej GG: 5404692

ciasto z marchwi