w polowie OT :(

1. Data: 2002-09-19 17:10:29

Temat: w polowie OT :(
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz siodma, moze sen przyjdzie...
No, to parafraza. Pustawo na grupie o 19.00. Pustawo u mnie w pracy, a ja
siedze przy komputerze i nie zanosi sie na to, zebym szybko skonczyla
robote. A jeszcze musze wziac prace do domu. Bo na jutro musi byc. Ludze,
powiedzcie, sa jakies granice, prawda? Siedzenie 12 godzin przy monitorze i
potem w nocy to przesada. Co za zycie, wy tez tak macie? Chyba nie, bo tak
tu pusto :)
Lepiej nie mowic, jak ja potem wygladam: jestem szaro-sina na twarzy...

Na pocieszenie samej siebie i juz nie OT musze powiedziec, ze zostalam
dzisiaj obdarowana przez moja siostre (fajna mam siostre!) blyszczykiem
bezbarwnym Burzujka. Dla mnie swietny. Pierwszy raz mam cos takiego i robi
wrazenie, naprawde! Chcialam, zeby mi kupila Hean, albo cos innego, o czym
byla mowa na grupie, a ona kupila Burzuja. A to jest 4x drozsze! No, prawie
:)
Dobra, juz nie marudze. Pozdrawiam wszystkich :)
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-20 07:45:00

Temat: Re: w polowie OT :(
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> potem w nocy to przesada. Co za zycie, wy tez tak macie? Chyba nie, bo tak
> tu pusto :)
> Lepiej nie mowic, jak ja potem wygladam: jestem szaro-sina na twarzy...

Jak sie tyle udziela na grupie to potem sie siedzi w robocie:P :)
ALe tak powaznie to ja tez przed komputerem pracuje i tez wiecznie mam
jakies tyly. czasem zabieram prace do domu ale chyba najlepiej sobie
odpuscic.
Jesli nastepnym razem bedziesz siedziec tak dlugo, daj znac na priv:)
Ja skutecznie wyganiam z pracy hyhy
Kaska

1. Data: 2002-09-20 09:44:24

Temat: Re: komputer i cera Was: Re: w polowie OT :(
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie, czasem zastanawiam sie, jak to w koncu wplywa na cere?
wysusza?
> jakos zmienia? ale jak to sie dzieje? czy to przez promnieniowanie, czy
> przez brak powietrza, slonca tylko? chcialabym znac takie fizyczne
podstawy.
> kosmetyczka mojemu koledze od razu powiedziala, ze chyba duzo siedzi przed
> kompem. ale czy miala do tego podstawy, czy tylko zgadla?
> waniliowa spiaca

Ponoc wysusza, ponoc promieniowanie emitowane prez monitor naraza skore na
zmasowany atak wolnych rodnikow i wogole be!
Ale z drugiej strony bez mojej pracy nie moglabym kupic nawet kremu za 2
zlote:)
Kaska wlasnie schnaca i starzejaca sie

1. Data: 2002-09-20 11:37:58

Temat: komputer i cera Was: Re: w polowie OT :(
Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <m...@p...onet.pl> wrote
> [...]

kosmetyczka mojemu koledze od razu powiedziala, ze chyba duzo siedzi przed
kompem. ale czy miala do tego podstawy, czy tylko zgadla?

Było: re:Air Wear L'Oreala
Re: kostium - moze podpowiecie...
fryzjer w Warszawie?
L'Oreal