konflikt serologiczny

1. Data: 2005-12-09 20:31:38

Temat: konflikt serologiczny
Od: "MMG" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Otóż jestem w 8 tygodniu ciąży bliźniaczej i zrobiłam badania krwi i wyszło
że mam grupe AB Rh (-) natomiast mój mąż A Rh(+). Wiem że to jest już
konfikt serologiczny i nie wiem jak będzie przebiegała moja ciąża. Do
lekarza mam się zgłosić dopiero w pierwszym tygodniu stycznia wtedy będę
między 11-22 tyg ciąży. Czy w takim wypadku powinnam prędzej się z lekażem
skontaktować. I jeszcze jedno dostał ulotke razem z wynikami o programie
profilaktyki konfliktu Rh i że jest za darmo tylko trzeba imienną receptę
aby dostać preparat Gamma anty-D 150. Jak to jest w przypadku jeśli chodzę
do ginekologa prywatnie to czy tez mi nalezy sie za darmo i czy on wystawi
mi taka recepte imienna zebym mogla sie ubiegac w ramach funduszu.