konflikt w grupach głównych

1. Data: 2000-03-25 19:59:20

Temat: konflikt w grupach głównych
Od: "Wojtek Billip" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy urodziłam syna, okazało się, że wystąpił u niego konflikt w grupach
głównych krwi A-O. Poziom bilirubiny znacząco się podwyższył i potrzebne
były aż dwie transfuzje, aby wrócił do normy. Teraz syn dobrze się rozwija i
wygląda na to, że wszystko jest O.K., ale chciałabym dowiedzieć się czegoś
więcej o tym konflikcie; co go powoduje i jakie mogą być następstwa jego
przebycia. Bardzo proszę o informacje; można je przesylac na
priv:b...@e...pl. Dziekuje.beta

2. Data: 2000-03-30 16:12:17

Temat: Odp: konflikt w grupach głównych
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek Billip <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:sU8D4.8684$4...@n...tpnet.pl...
> [...]
> więcej o tym konflikcie; co go powoduje i jakie mogą być następstwa jego
> przebycia. Bardzo proszę o informacje; można je przesylac na

Ale dlaczego na priva,ja tez chcialam sie dowiedziec?
I czy karmienie piersia jest w tym przypadku niewskazane/szkodzi dziecku?
--
Eva

e...@p...onet.pl

Prosze o dane