kontycja po antybiotykach

1. Data: 2002-05-17 14:32:07

Temat: kontycja po antybiotykach
Od: Wilhemina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Pare razy zadawalam juz pytanie o antybiotyki :-)
Teraz juz wiem, ze praktycznie nic mi sie po nich nie dzieje i moge
normalnie funkcjonowac (poza glupimi porami ich zazywania, poprzedzanymi
posilkami). Ale teraz martwi mnie problem tego co sie stanie z moim
organizmem jak je odstawie, bedzie wyjalowiony i takie klimaty, ale czy
wtedy z wiekszym prawdopodobienstem bede lapac jakies infekcje?
Wybieram sie za miesiac na miesiac do Rosji na Sachalin. Troche sie boje
tego, ze juz w pociagu zlapie jakiegos syfa w postaci choroby (jesli
oczywiscie przestane wreszcie brac te antybiotyki) i zepsuje mi to cala
wycieczke.....
W ile dni po zaprestaniu zarzywania antybiotykow "flora bakteryjna" czy
jak sie to nazywa sie odbudowywuje?

pozdrawiam,
Willa

--
http://www.mikolajo.prv.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. Data: 2002-05-22 21:54:26

Temat: Re: kontycja po antybiotykach
Od: Iks <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wilhemina wrote:
> [...]
> normalnie funkcjonowac (poza glupimi porami ich zazywania, poprzedzanymi
> W ile dni po zaprestaniu zarzywania antybiotykow "flora bakteryjna" czy

Po kuracji - rzeczywiscie odpornosc organizmu jest mniejsza, wiec trzeba
sie troche oszczedzac, bo latwiej mozna cos zlapac, ale nie jest to
chyba przyczyna godna tego, aby kuracje kontynuowac 'tak na wszelki
wypadek'. Niby nic sie nie dzieje - ale ostroznie.

Flore mozna (czesciowo) ocalic lub odbudowac lykajac rownoczesnie
trilac (lub cos podobnego), bio-jogurty, actimele i inne takie bajery.
Czasami lekarze przepisuja to (badz zalecaja) rownoczesnie z
antybiotykiem, ale nie wiem dlaczego nie zawsze - bom nie lekarz ni
aptekarz.
Do Sachalina (mmmmm...fajnie) zabierz troche specyfikow na wszelki wypadek.

Grzybica czy nie?
Padaczka a kwas foliowy
bol z prawej strony nad ranem
Kregoslup