uwaga! migrena-ciekawy lek!!!

1. Data: 2002-05-17 15:19:37

Temat: uwaga! migrena-ciekawy lek!!!
Od: "JL" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem handlowcem-tylko pacjentem.
Kto ma migrene-niech przetestuje MIG-PRIV !!!

6 SASZETEK W PUDEŁKU-22 ZŁ
1 W 1/5 SZKLANKI WODY I .....W GARDŁO.
jesli dalej nic-po 2 godz. drugą!!!
ciekaw jestem opinii...

czolem

JACC

2. Data: 2002-05-21 17:28:45

Temat: Re: uwaga! migrena-ciekawy lek!!!
Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "JL" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
> nie jestem handlowcem-tylko pacjentem.
> Kto ma migrene-niech przetestuje MIG-PRIV !!!

> [...]

Nie mam migreny, ale smiem twierdzic, ze co nieco o niej wiem.
MigPriv to tyle, co aspiryna z metoclopramidem. Aspiryna - wiadomo,
metoclopramid - powinien pomoc na nudnosci. Jesli kupisz osobno - pewnie
wyjdzie znacznie taniej...
Sa tacy pacjenci, ktorym w napadzie migreny pomaga aspiryna (albo inne leki
z tej grupy) - i takim MigPriv pewnie pomoze.

Jako lekarz dostalem poczta taka ulotke, z ktorej wynika, ze ma to
skutecznosc lepsza od sumatriptanu - jestem delikatnie mowiac sceptyczny...

Pozdrawiam

m.

kontycja po antybiotykach
Grzybica czy nie?