kośiarka :)

1. Data: 2004-05-12 22:01:19

Temat: kośiarka :)
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polonista kosiarz.

2. Data: 2004-05-13 06:20:37

Temat: Re: kośiarka :)
Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Pablo wrote:

> Polonista kosiarz.
a spytaj o "kosiarke" na grupie pl.rec.akwarium :)
M.

3. Data: 2004-05-14 10:07:50

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Polonista kosiarz.

No cóż:
Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch uweniretasytch
nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest,
aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w
niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem
tksetu. Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty wyszistkch lteir w sołwie, ale
cłae sołwa od razu. ; )

Pozdrufka Jórek

4. Data: 2004-05-14 10:55:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zozumierniem
> tksetu. Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty wyszistkch lteir w sołwie,

Ciekawa jestem jak długo ten tekst pisałeś. Ale fakt bez problemu to
przeczytałam, tylko oczy jakoś mnie rozbolały ;)

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2004-05-14 11:53:11

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawa jestem jak długo ten tekst pisałeś.

Krótko. Ctrl+V i już :-)))))
Pozdr. Jurek

6. Data: 2004-05-20 00:12:17

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> a spytaj o "kosiarke" na grupie pl.rec.akwarium :)

Brzanka "kosiarka" - o wrzecionowatym ksztalcie, jasnokremowa z czarna prego
wzgluz caiala, dorasta do 15 cm. uzywana do zwalczania glonow w zbiornikach.
Wcale nie musial tam wchodzic :)
Elfir

Szczepienie winogron
grzyby na trawniku