kosmetyki Sephory

1. Data: 2002-07-31 09:10:26

Temat: kosmetyki Sephory
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie, jak to jest z tymi wszystkimi pomadkami, kredkami,
tuszami i cieniami? Mam na myśli te sprzedawane pod marką
Sephora. Miliony kolorków zachęcają (jest nawet Szminka w Moim
Wymarzonym Kolorze, Którego Nigdzie Nie Ma), ale jakoś nie mam
odwagi spróbować. Ktoś testował i może im wystawić dobrą opinię?

Pozdrawiam
Hanka "i chciałabym, i boję się"
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-07-31 09:35:50

Temat: Re: kosmetyki Sephory
Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
> Wymarzonym Kolorze, Którego Nigdzie Nie Ma), ale jakoś nie mam
> odwagi spróbować. Ktoś testował i może im wystawić dobrą opinię?

No, nie gryzie, nie rzuca sie na czlowieka i ogolnnie niegrozne, jakby
co. Calkiem normalna szminka/lakier (te dwie rzeczy z Sephory
testowalam). Szminka dosc mila, niezgorzej sie trzyma (no, nie jest z
tych niezjadalnych, ale OK), nie wysusza, ogolnie znosna. A kupilam ja z
podobnego powodu, nielatwo w inych firmach o czekoladowa w kolorze
szminke :)))

Lakiery bardzo przyzwoite, tez. W bardziej dziwacznych kolorach takie
preferuje, bo rzadko sie maluje i malenka buteleczka to jest wlasnie to.
Srebrny wykorzystalam do konca, ciemnofiolkowy i niebieski metalik sa
wlasnie kupione (ciemnofiolkowy zreszta juz przetestowany, wzbudzil
zachwyt u uwielbiajacej fiolet Viviane).

Aha, wlasnie kupilam tez puder, taki swiecacy, typu sylwestrowego.
Jedyne co mu moge zarzucic to to, ze czlek przestajje do konca sie
swiecic dopiero po trzecim myciu :)

EwaP HF FH, ktora nie kupuje wiecej Sephory tylko dlatego, ze jest
stosunkowo drogo
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-07-31 09:36:50

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wymarzonym Kolorze, Którego Nigdzie Nie Ma), ale jakoś nie mam
> odwagi spróbować. Ktoś testował i może im wystawić dobrą opinię?

Szminkę miałam i baaardzo z niej byłam zadowolona, polecam... Słyszałam
natomiast, że reszta jest do d.....

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-07-31 10:05:28

Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ai8918$24oh$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> Wymarzonym Kolorze, Którego Nigdzie Nie Ma), ale jakoś nie mam
> odwagi spróbować. Ktoś testował i może im wystawić dobrą opinię?

Mialam mascary Sephory i byly naprawde swietnie i do tego takie jak lubie
czyli malutkie.
Niestety od kilku miesiecy nie ma ich juz w sprzedazy nad czym ubolewam :(

Innych kosmetykow nie stosowalam.

mag.

1. Data: 2002-07-31 13:59:15

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agusiek wrote:

> Szminkę miałam i baaardzo z niej byłam zadowolona, polecam... Słyszałam
> natomiast, że reszta jest do d.....

Eeee tam.....
Ja dobrałam sobie kiedyś konturówkę do oczu Sephory,
bo nigdzie indziej nie było takiego koloru, którego szukałam
i jestem z niej bardzo zadowolona -)))

GABi

1. Data: 2002-07-31 14:32:57

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeee tam.....
> Ja dobrałam sobie kiedyś konturówkę do oczu Sephory,
> bo nigdzie indziej nie było takiego koloru, którego szukałam
> i jestem z niej bardzo zadowolona -)))

No właśnie z tego co czytam widzę, że dziewczyny są zadowolone więc
następnym razem jak będę popróbuję z lakierami - fajne taki malutkie :))

Aga

1. Data: 2002-07-31 15:42:52

Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agusiek <A...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ai8s9t$3eu$...@n...tpi.pl...

> No właśnie z tego co czytam widzę, że dziewczyny są zadowolone więc
> następnym razem jak będę popróbuję z lakierami - fajne taki malutkie :))

Ja tez mam lakier sephory i nie jestem z niego zadowolona z dwoch powodow -
po pierwsze kolor na paznokciach wyglada jednak troszke inaczej niz w
buteleczce (w sumie nie wiem dlaczego) a po drugie odpryskiwal juz
pierwszego dnia (cos takiego nie zdarzylo mi sie w przypadku innych
lakierow.
Ale jest jeden powod dla ktorego jestem zadowolona z tego lakieru - jest
taki malutki i szybko sie skonczy :-)
pozdr.
H.
-
Najlepsze strony Avonu - www.avonwroclaw.prv.pl
-

1. Data: 2002-07-31 17:12:24

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harmonny Wroclaw <h...@w...pl> wrote:
> Ja tez mam lakier sephory i nie jestem z niego zadowolona z dwoch powodow -
> po pierwsze kolor na paznokciach wyglada jednak troszke inaczej niz w
> buteleczce (w sumie nie wiem dlaczego) a po drugie odpryskiwal juz
Czekaj, a dlaczego nie przetestowalas? Taz najwiekszym plusem Sephory
jest to, ze sie wszystko testuje na miejscu. Ba, ja przychodze do
Sephory poprobowac kosmetyki, ktore potem kupuje w supermarkecie...

EwaP HF FH

1. Data: 2002-08-02 15:21:38

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Jul 2002 17:12:24 +0000 (UTC), Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> wrote:
[...]

to fajne supermarkety musisz miec. a lakiery z Sephory moim zdaniem niezle
sa, ale te wieksze, nie te malutkie, bo te ostatnie maja przynajmniej w
polskich sklepach tendencje do bycia wyschnietymi, tudziez wg mnie okropnie
niewygodne pedzelki, za male po prostu. a a propos testowania, to bardzo nie
polecam zmywac sie obecnym w sephorach ogolnodostepnym zmywaczem do
paznokci, bo wysusza az strach. w zyciu mi zaden zmywacz nie zrobil takiego
efektu na paznokciu (a uzywalam najtanszych).

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-08-02 17:11:40

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:
> to fajne supermarkety musisz miec.
Z L'Oreal, Gemeyem (Maybelline w POlsce) i Bourjois, ale to do Auchana
trzeba jechac.

> [...]
> paznokci, bo wysusza az strach. w zyciu mi zaden zmywacz nie zrobil takiego
> efektu na paznokciu (a uzywalam najtanszych).

Mnie jakos tak nie wysuszyl. Pytanie, czy w Polsce nie robia wody z
mozgu kupujacym... Jak bede miala mozliwosc to se polskie Sephory
wreszcie obejrze.

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity
Linux user #165317

moje male odkrycia;)
Depilator ???
Re: balayage