krem odchudzający uda i powiekszajcy biust

1. Data: 2003-05-23 11:43:49

Temat: Re: krem odchudzaj?cy uda i powiekszajcy biust
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 May 2003 09:18:06 +0200, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>Krysia Thompson wrote:
>(...)

>A ktos Ci podpadl na tyle, ze chcesz mu przeslac te nadmiary?
>I dlaczego tylko babie?
>
>Krycha zaciekawiona

taka jedna mi na odcisk nadepnela. anglojezyczna osoba, wiec moge
sobie uzywac na polskim forumie publicznym. facetom tez moge
oddac, ale zaden w chwili obecnej mnie nie denerwuje na tyle

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-23 11:45:52

Temat: Re: krem odchudzający uda i powiekszajcy biust
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
>No co ty?!
>Nieduzy biust ma same zalety: mozna chodzic bez stanika, lezec na
>brzuchu, z wiekiem nie wyladuje w okolicy kolan.

popieram, ja mam biust nieduży (75B) ale jesli musialabym wybierac większy
lub mniejszy, to wolalabym miec mniejszy. Lubie, podoba mi sie i juz :)

>A duzy ma tylko jedna - podoba sie facetom...

moze, ale mojemu podoba sie moja "cycuślandia" ;)

Asia

1. Data: 2003-05-23 11:50:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> popieram, ja mam biust nieduży (75B)

To jest całkiem średni biust :-) Puste A75 to jest "nieduży".

> ale jesli musialabym wybierac większy
> lub mniejszy, to wolalabym miec mniejszy.

Teraz kiedy mam właśnie B, też mi to wystarcza, ale w czasach, kiedy
nosiłam (a częściej nie nosiłam :-)) puste A, raczej wybrałabym
większy.

> Lubie, podoba mi sie i juz :)

> moze, ale mojemu podoba sie moja "cycuślandia" ;)

Bo nawet facetom nie wszystkim podoba się to samo ;-)

Krycha

1. Data: 2003-05-24 18:10:04

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mojemu mezowi in spe powiedzialam: wiesz, jesli kiedys bedziemy bogaci
> (nie no, ja mam wieksza wiare w przyszlosc. Powiedzialam JAK kiedys bedziemy
> bogaci...), to powieksze sobie cycki.
> A on na to 'yyyyyyyyyhhhh!!!!' i zrobil mniej wiecej taki gest: /o\
> [czytaj: olaboga]
mój jak usłyszal ze chce sobie powiekszyc biust za jakis czas, to mało
mnie nie udusil:) zdecydowany przeciwnik skalpela, zeby nie wiem jaki
krzywy nos miala, odstajace uszy itp. No..a moim najwiekszym i chyba
jedynym problemem, którego nijak od 15 roku zycia zaakceptowac w sobie
nie moge to rozmiarek 75 A i to tak małe A ze jka ide do sklepu z
bielizną i biorę najmniejszy rozmiar, a po przymiarce pytam czy nie
produkuja mneijszych to słysze ze to najmniejszy jaki moze byc... czuję
sie wtedy potwornie.. chciałbym kupowac sobie sexowną bieliznę,
koronkowe staniczki ale na co ja to sobei włoze??:) prze ten cholerny
biust czesto czuje sie gorsza od innych kobiet. A jeszcze nie dawno
kolezanke facet zostawil dla innej mówiąc ze jest dla niego zbyt
płaska!!:((( ale to element do odstarzału...miała pecha...
--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

1. Data: 2003-05-25 08:41:26

Temat: Odp: krem odchudzający uda i powiekszajcy biust
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ula.p <u...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> [...]
> krzywy nos miala, odstajace uszy itp. [...] prze ten cholerny
> biust czesto czuje sie gorsza od innych kobiet.

Nie powinnas tak myslec. Skoro Twoj TZ Cie akceptuje, to chyba
najwazniejsze - oprocz jeszcze samoakceptacji ;-) Wiem, ze latwo mi mowic
;-) ale ja tez mialam i mam mase kompleksow, z ktorymi walcze - z niektorymi
wygralam sama, inne pomogl mi pokonac moj ukochany - wiec jest ich duzo
mniej i latwiej sie zyje :-)
Pozdrawiam serdecznie :-)

Gosia

1. Data: 2003-05-25 15:26:17

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale skąd te uwolnione cząsteczki tłuszczu mają "wiedzieć" że celem ich
> wędrówki jest biust? I jaką drogą mają się tam znaleźć???

W zestawie są dwa żele: uwalniający tłuszcz z bioder i oklic (odchudzający)
i taki do smarowania biustu- ułatwiający "osiadanie" tłuszczu. inna sprawa,
że to nie powinno działać

Kosmetyczki z maybelline
golenie w miejscach intymnych
pigułki